- Administració oberta
- Dades Obertes i Transparència
- Govern obert
- Innovació
Millora contínua de l’Índex de Maduresa Digital: com avancem?
La informació recollida en les 489.000 enquestes que es van fer durant 2020 revela que el 82% dels nostres usuaris estan molt satisfets o satisfets amb els serveis de l’AOC. De la trentena de serveis que oferim des de l’AOC el més ben valorat és el registre de l’idCAT Mòbil, amb un 87% de satisfets i molt satisfets. Els usuaris dels serveis AOC, personal de les administracions públiques, ciutadania i empreses, estan al centre de les nostres prioritats i treballem per satisfer les seves necessitats i expectatives.
L’objectiu dels serveis públics és que siguin de qualitat i per saber-ho recollim de forma sistemàtica la valoració dels nostres usuaris mitjançant enquestes i utilitzant la metodologia Net Promoter Score adaptada a les especificitats del sector públic.
Podeu consultar més dades a la infografia balanç 2020 dels serveis AOC.