
Implanteu la digitalització integral de la vostra gestió interna

El camí per fomentar la transformació digital del mon local

Cap un model comú de treball
Permet als ens compartir un model de treball i recursos, ajudant-los a optimitzar les TIC, rendibilitzar costos i millorar els serveis als seus ciutadans.
Té vocació d’esdevenir un estàndard al territori i es desenvolupa amb la col·laboració d’altres entitats supramunicipals

Per un apoderament del treballador públic com agent del canvi
Dotar al treballador públic d’uns nous hàbits de treball, de recursos per ser més eficients en les seves tasques diàries i d’unes capacitats per enfortir el seu potencial i ser un dels agents que impulsin i mantinguin aquesta transformació digital

Impuls de la digitalització i la transversalitat en l’organització
Impulsa la digitalització integral dels processos de l’ens impulsant un canvi d’hàbits sota un model de treball normalitzat i transversal i l’estructuració de la informació sota criteris objectius, homogenis i compartits per tothom.
267
ens l’utilitzen
640.937
ciutadans se’n beneficien
43.301.357€
d’estalvi al país
Característiques

Servei integrat
Ofereix un “pack” integrat d’eines i un sistema de treball que acompanyi als ajuntaments a travessar la frontera cap a la digitalització i l’ús eficient de l’administració electrònica

Sistema de treball comú
Inclou un sistema de treball i de gestió comú compatible amb elements d’integració arxivística (digitalització registre d’entrada i sortida, diligència del procés, gestió dels expedients, gestió tasques, etc.)

Impuls serveis bàsics d’administració electrònica
El sistema de treball es combina amb l’impuls i ús dels serveis bàsics d’administració electrònica: registre electrònic, e-TRAM, signatura electrònica, e-TAULER, e-NOTUM, Via Oberta i iARXIU.

Desplegament del servei
Els treballs de desplegament de l’e-SET es realitzen mitjançant tasques de consultoria i tenen una durada mínima de 3 mesos i màxima de 6 mesos en funció de la situació de partida i el número de treballadors involucrats en el canvi

Modalitats d’implantació del servei
El model de treball es pot implantar tant si l’ens disposa o no d’una solució tecnològica de tramitació i gestió d’expedients, sempre i quan aquesta s’adapti al model

Cost del servei
Aquest servei comporta un cost per a els ens beneficiaris que està regulat per un preu públic d’acord amb les Condicions específiques de prestació del servei

Plataformes compatibles
L’AOC analitza i avalua eines de mercat que siguin compatibles amb la metodologia e-SET. Per a més informació consulteu la Taula de solucions compatibles
Us acompanyem en aquest salt digital
La transformació digital és inevitable, però sabem que no és gens fàcil tirar-se al buit. Per això, des de l’AOC, us farem costat en tot moment per treure suc a aquest salt i gaudir junts
Formació
Cursos, tutorials i jornades que t’ajudaran a posar en marxa el servei
Mètode i bones pràctiques
No forceu al ciutadà a desplaçar-se a Correus perquè el carter no l’ha trobat a casa
Centre de suport
Suport continu per part de l’AOC per tal de fer el salt junts. Si ho necessites, estarem per ajudar-te
Companys inseparables de l’e-SET
Traureu més profit de l’e-SET si el complementeu amb els següents serveis

Còpies autèntiques
Genera còpies autèntiques de documents amb totes les garanties jurídiques

Tramitació amb la ciutadania i les empreses
Tràmits electrònics adreçats als ciutadans per a estalviar-los temps i diners
Des de l’AOC, com a i impulsors i garants del servei e-SET, entenem que ara és el moment de deixar el testimoni principal de desplegament del servei a les diputacions territorials, -que podran dotar els treballs de major agilitat, proximitat, i integració amb serveis propis-, i centrar els nostres esforços en el manteniment i evolució del model de treball.
Així doncs el desplegament del servei e-SET es prioritza als ajuntaments de menys de 5.000 habitants, i s’articula al territori tal i com a continuació s’exposa:
Demarcació de Barcelona
La Diputació de Barcelona està planificant el desplegament del servei a la seva demarcació. En el moment en què s’obri el període de sol·licitud s’informarà als ens locals a través dels canals de concertació habituals.
Per a més informació sobre el desplegament del model a la demarcació de Barcelona i calendari de desplegament poseu-vos en contacte amb el Gabinet d’Innovació Digital:
- Adreça de correu electrònic: gb.innovaciod@diba.cat
- Telèfon: 934 022 803
Demarcació de Girona
A la demarcació de Girona el servei e-SET ja porta uns quants anys desplegant-se i el coordina i presta directament la Diputació de Girona. Per a més informació sobre com es presta el servei haureu de contactar amb la Diputació de Girona via l’adreça de correu emunicipis@ddgi.cat
Demarcació de Tarragona
A la demarcació de Tarragona el Consorci AOC no implantarà el mètode de treball e-SET. Podeu contactar directament amb la Diputació de Tarragona i demanar informació sobre les solucions en aquest àmbit.
Preparats per fer el salt?
Transformar l’Administració necessita valents que facin un pas endavant. Ànim i llenceu-vos, us garantim un aterratge 100% segur.
* Consulteu les Condicions de prestació d’aquest servei