- Registre d'entrada i sortida
Nova versió de l’aplicació REGISTRE
El servei ERES 2.0 disposa d’una solució, addicional al mòdul de gestió de registres d’entrada i sortida, que permet portar un seguiment simplificat de la vida d’un expedient administratiu senzill, des del seu inici, a partir d’un registre d’entrada o d’ofici, fins a la seva fi. Això permet recollir la documentació relacionada amb l’expedient, fer el copiat autèntic a través de la integració amb el Còpia del Consorci AOC, gestionar les seves signatures i portar a terme les comunicacions amb l’interessat, entre d’altres, sense sortir de l’eina.
A partir de desembre de 2023, aquesta solució incorpora, gradualment, als ens usuaris d’aquest mòdul, la possibilitat d’afegir tràmits als expedients, a partir d’un llistat de tràmits predefinits des del Consorci AOC, comuns als procediments administratius simples, i assignar-los als diferents usuaris del servei; per tal de diferenciar i deixar recollides les diferents actuacions a realitzar dins de l’organització, durant la vida del procediment.
La nova funcionalitat, a més, permet la creació de documents des del propi ERES, associant cada document als tràmits iniciats als expedients, a partir de l’edició de plantilles.
Podeu consultar el detall d’aquestes noves funcionalitats a la nova versió publicada del Manual
d’ús del mòdul d’expedients de l’ERES.