- Hèstia
Hèstia incorpora noves consultes de Via Oberta
L’Hèstia incorpora una solució de gestió documental. Aquesta opció permet als professionals afegir i gestionar dins l’Hèstia, tots els documents que formen part de la documentació necessària d’una persona o d’un expedient en concret i que formen part de l’expedient administratiu.
Així mateix, aquesta opció compleix amb l’article 70, punt 2, de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú a les Administracions Públiques, on s’especifica que els expedients han de tenir format electrònic i que es formaran mitjançant la inclusió dels documents, proves, dictàmens, informes, acords, notificacions i altres diligències que siguin necessàries.
El funcionament i les opcions que permet el gestor documental es troben recollides en el manual anomenat Hèstia -Gestor documental, on es detalla com incorporar els documents aportats a la Fitxa personal i a l’expedient d’Hèstia que trobaràs publicat al portal de suport d’Hèstia a la FAQ Gestió documental.