- Tramitació electrònica
Millora dels avisos en les cerques de representacions
Representa millora la validació de les dades personals del poderdant i representant d’una representació i els avisos al respecte, per tal de fer-los més clars i entenedors per als treballadors públics usuaris de la plataforma.
A l’hora de realitzar una alta al portal de l’empleat públic, es demana incorporar, en primer lloc, el número d’identitat de la persona física o jurídica, es verifica la construcció del mateix i es valida si existeix o no a la base de dades del Representa.
Si ja existeix, les dades s’omplen automàticament i si no existeix, cal introduir-les.
En relació amb la construcció de l’identificador, si aquest no és un NIF/NIE, s’informa que aquest es tractarà com un passaport. Si l’identificador és de persona física, apareix la icona d’una persona, i si l’identificador és de persona jurídica, apareix la icona d’una maleta.
Podeu trobar més informació: FAQ Com es crea una representació? > Com informar les dades del poderdant o del representant?