Enviar una notificació amb e-NOTUM: tot el que cal saber

El servei e-NOTUM permet la creació i gestió de les notificacions i comunicacions electròniques dels ens d’una manera senzilla i àgil amb totes les garanties legals i tècniques. Al Portal de suport d’e-NOTUM es troba tota la informació necessària tant per enviar una notificació/comunicació com per gestionar les possibles incidències que puguin sorgir.

A la FAQ Com crear una notificació/comunicació estan recollits els passos per iniciar l’enviament, així com la resposta als dubtes habituals que poden plantejar-se: nivell d’accés, dades obligatòries, annexos admesos, etc.

En cas que sorgeixi una incidència en l’enviament, recomanem consultar la FAQ Errors més comuns en crear una notificació, que pot ajudar a descartar  problemes de registre o de segell de signatura de les evidències.

Per últim, si la notificació enviada és errònia, es pot sol·licitar l’anul·lació d’aquesta. Recomanem la FAQ Anul·lació de les notificacions electròniques per tal de conèixer com sol·licitar-la i els motius pels quals està prevista l’anul·lació. En aquest sentit, estem desenvolupant una millora en el servei per facilitar aquesta funcionalitat que tenim prevista al full de ruta d’enguany juntament amb altres funcionalitats i evolutius.

X