Millores a les evidències en notificacions i comunicacions a partir dels suggeriments dels usuaris

Des del passat 25 de març s’han incorporat millores en les evidències de les notificacions i comunicacions que genera eNOTUM, a partir dels suggeriments i peticions recollits entre els usuaris del servei.

En aquest sentit, els canvis realitzats són els següents:

Portal empleat públic:

  • incorporació de l’hora en que s’ha dipositat i practicat la notificació/comunicació
  • incorporació de les dades de contacte en que s’ha practicat l’avís
  • canvi del nom del document en funció de l’estat de la notificació/comunicació (dipositada, acceptada o rebutjada)

Portal ciutadania:

  • incorporació de l’hora en què s’ha dipositat i practicat la notificació/comunicació
  • anonimització del document identificatiu dels destinataris i persona que ha practicat la notificació/comunicació
  • canvi del nom del document en funció de l’estat de la notificació/comunicació (dipositada, acceptada o rebutjada)

Us animem a fer-nos arribar els vostres comentaris i suggeriments del servei a través de Millorem AOC per millorar el servei i adaptar-lo al seus usuaris.