- Tramitació entre administracions
Publicada la convocatòria dels ajuts de minimis destinats a la instal·lació d’infraestructures per a la millora de la bioseguretat de les aus de corral enfront de les salvatges
A partir del 16 d’octubre, s’implanta una nova versió de l’aplicació de registre, amb impactes en el funcionament d’EACAT Tràmits.
D’una banda, els gestors hauran de tenir en compte que, el servei de tramitació interadministrativa, que fins ara s’anomenava Registre d’entrada/sortida (rol de Consulta) passa a anomenar-se Configuració serveis genèrics (rol d’Accés al servei).
D’una altra, l’activació d’aquest servei, que col·loquialment coneixem com a rol de registre, permet donar accés a usuaris que no en tenen a un expedient determinat. És important destacar que aquest accés només s’aplica a expedients vinculats a serveis genèrics d’EACAT Tràmits. Els serveis inclosos són:
No obstant, cal destacar que aquest canvi només afecta el nom del rol i del servei, mentre que la funcionalitat continuarà sent la mateixa.
Pots trobar informació relacionada a: