El proper 29 de setembre s’inicia la sisena edició del Postgrau d’Administració Electrònica i Govern Obert al Món Local, organitzat per la Fundació UdG, la Diputació de Girona, i el Consorci AOC.
El Postgrau, que compta amb un professorat de reconegut prestigi, està adreçat a treballadors de les administracions públiques de Catalunya i als professionals del sector privat, que han d’afrontar el repte de la transformació digital de l’administració, en especial de l’àmbit local.
Programa
El programa consta de vuit assignatures:
- Revolució Digital
- Visió, Lideratge i Estratègia
- Bon Govern
- Transparència
- Participació Ciutadana i Col·laboració
- Règim Jurídic de l’Administració Electrònica
- Eines d’Administració Electrònica
- Gestió del Canvi a les Administracions Públiques
Format híbrid
El Postgrau, repetirà el format híbrid de les darreres edicions, combinant les classes en línia (66% de les sessions) amb les presencials a Girona (33%) per facilitar l’assistència de treballadors públics d’arreu de Catalunya. Pel que fa a l’horari, les classes en línia es realitzaran els dimecres per la tarda de 16 a 20 hores i les classes presencials es realitzaran distribuides en 6 caps de setmana durant tot el curs, (divendres tarda, de 16 a 21 hores i dissabte al matí, de 9 a 14 hores).
Raons per fer el curs
- Adquirir coneixements avançats en e-administració, especialment en el món local.
- Millorar la formació contínua del personal de l’administració pública.
- Adaptació als canvis sorgida de la nova legislació i eines d’administració electrònica.
- Facilitar eines per a la reflexió de les noves eines d’administració i gestió en el marc de l’administració.
- Capacitar-se per afrontar la gestió del canvi a l’administració pública on es treballa.
Matrícula
Podeu consultar els requisits de matrícula i la documentació a presentar al web del Postgrau d’Administració Electrònica i Govern Obert al Món Local.