El termini per presentar propostes per participar com a ponents en la propera edició del Congrés Govern Digital 2021, que està prevista per a la setmana del 23 d’octubre, estarà obert fins el dia 16 de juliol. En aquesta edició volem posar èmfasi en les oportunitats sorgides arran de la crisi provocada per la pandèmia de la COVID-19, per transformar l’administració d’acord amb les noves necessitats i valors de la societat.
El Congrés Govern Digital és el fòrum de debat de referència a Catalunya en l’àmbit de la transformació digital del sector públic; un punt de trobada i d’intercanvi d’experiències especialment dirigit a càrrecs electes, directius i tècnics que impulsen la transformació digital a les administracions catalanes.
El programa es desenvoluparà al voltant dels principis de la Declaració europea de societat digital i administració electrònica basada en valors, de 8 de desembre de 2020 que són:
- Drets digitals
- Govern obert i inclusió digital
- Capacitació digital
- Confiança i seguretat
- Sobirania digital i interoperabilitat
- Serveis centrats en les persones
- Canvi cultural, resiliència i sostenibilitat
El criteris de priorització de selecció de les ponències són els següents:
- Experiència provada amb resultats demostrables (bones pràctiques)
- Cas de fracàs del qual es pot aprendre
- Iniciativa innovadora aplicada a la pràctica
- Iniciativa de reflexió estratègica
- Diversitat de temes a tractar segons els eixos
- Pluralitat de participació d’administracions
D’acord amb la nova realitat, el Congrés Govern Digital canvia de format i aposta per un esdeveniment híbrid que combinarà la participació en línia de l’audiència amb taules rodones i altres activitats presencials en grups reduïts.
Envia’ns la teva proposta a través del formulari “Convocatòria de comunicacions per participar al Congrés Govern Digital 2021”.
Si tens qualsevol dubte pots contactar amb nosaltres a: info@governdigital.cat