El proper 30 de març, es realitzarà un desplegament per tal d’implementar les següents millores i correctius al Servei Seu-e 2.0 i Transparència:
- Millores del servei:
- Desaparició de la visualització de la tipologia d’ítem en la visualització a nivell d’usuari
- Implementació enllaç personalitzat a l’item “Tramitació de la informació econòmico-financera amb la Sindicatura de Comptes”
- Implementació de gràfics per anys
- Inclusió del Google Analytics al servei
- Validació del format els camps numèrics als ítems
- Afegir el camp “Prioritat” en tots els ítems que no contenen el camp “Data”
- Canvi del text literal quan es redirecciona un ítem, incloent la font
- Implantació d’ajudes contextuals per a l’edició
- Reubicació de les metadades a la part inferior dels ítems
- Possibilitat de deshabilitar un sub-apartat de Transparència
- Eliminació de l’opció de “Permet fer cerques” en l’edició dels ítems
- Implantació de la descripció per als ciutadans dels ítems dels apartats: “Informació institucional i organitzativa” i “Acció de govern i normativa”
- Possibilitat de personalitzar capçalera (escut + nom, només logo, nom en dos línies) > cal demanar la personalització al Consorci AOC
- Visualització de les dades del quadre de classificació documental estandarditzat a les metadades de cada ítem
- Millores de la Seu-e:
- Avis de sortida de seu-e
- Visualització de la data i hora oficials
- Creació de nous ítems:
- Codi de conducta dels grups d’interès
- Catàleg de dades i documents interoperables
- Indicadors de Transparència
- Entitats de les que forma part
- Acords d’òrgans de govern
- Correcció de la tipologia dels ítems:
- Inventari general del patrimoni d’Automàtic a Manual
- Organigrama de l’ens d’Automàtic a Manual
- Modificació del nom dels següents ítems:
- Queixes de contractes de gestió de serveis públics > Atenció al client dels contractes de gestió dels serveis públics
- Organismes dependents de l’ens > Organismes dependents o vinculats
- Catàleg de serveis > Catàleg i cartes de serveis
- Resolucions relatives a les declaracions d’activitats, patrimonials i d’interessos dels alts càrrecs i càrrecs eventuals > Resolucions relatives a les declaracions d’activitats, patrimonials i d’interessos dels alts càrrecs
- Carpeta del ciutadà > Estat dels meus tràmits (carpeta del ciutadà)
- Catàleg de tràmits > Catàleg de tràmits i procediments
- Perfil del contractant > Perfil de contractant
- Ampliació de camps en el formulari d’introducció de dades manuals dels següents ítems:
- Competències i funcions de l’ens
- Convocatòries de sessions del ple
- Atenció al client dels contractes de gestió dels serveis públics
- Convocatòries de personal
- Òrgans de govern i funcions
- Licitacions en tràmit (perfil de contractant)
- Ajuts atorgats
- Subvencions atorgades
- Convenis
- Grups polítics
- Resum del pressupost
- Liquidació del pressupost
- Eliminació dels següents ítems:
- Període mig de pagament
- Obligacions amb tercers
- Correccions de funcionalitats:
- Possibilitat de desar un contingut en esborrany la primera edició
- Possibilitat d’incloure més de 20 registres manuals per ítem
- Possibilitat de d’ordenar els elements de la Seu-e (Tràmits i Gestions i Serveis)
- Possibilitat de deshabilitar la visualització dels elements de la Seu-e (Tràmits i Gestions i Serveis)
- Visualització de dues fonts d’informació automàtiques en les metadades en cas que n’hi hagi dues
- Implementació d’enllaços automàtics d’Atenció Ciutadana
- Visualització del camp adreça postal de l’ítem “Atenció ciutadana”
- Gravació de la data correctament en alguns ítems en que no es desava correctament
- Visualització de la data de naixement dels registres amb aquest camp
- Correcció de diversos errors ortogràfics en els títols i textos