A causa d’una intervenció programada el dimecres 25/07 a les 17:00:00 hores, per una migració dels NFS de EACATTR, la plataforma d’e-TRAM es veurà afectada. Si necessiteu més informació sobre aquesta intervenció programada, podeu contactar amb el servei de suport del Consorci AOC a través del formulari de contacte.
[Resolta] Incidència detectada en la Consulta i Verificació de dades d’Identitat a la DGP
S’ha resolt la incidència que afectava a la Consulta i Verificació de dades d’Identitat a la DGP a través de Via Oberta. Per a més informació sobre aquesta incidència podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport de Via Oberta.
[Resolta] Incidència detectada en la Consulta i Verificació de dades d’Identitat a la DGP
S’ha resolt la incidència que afectava a la Consulta i Verificació de dades d’Identitat a la DGP a través de Via Oberta. Per a més informació sobre aquesta incidència podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport de Via Oberta.
[Resolta] Incidència detectada en la Consulta i Verificació de dades d’Identitat a la DGP
S’ha resolt la incidència que afectava a la Consulta i Verificació de dades d’Identitat a la DGP a través de Via Oberta. Per a més informació sobre aquesta incidència podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport de Via Oberta.
[Resolta] Incidència detectada al Registre Mercantil
Us informem que s’ha resolt la incidència del servei de Registre Mercantil de Via Oberta. Si necessiteu més informació sobre aquesta intervenció, podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport.
[Finalitzada]Intervenció programada a diferents serveis del AOC
S’ha finalitzat correctament la intervenció programada per al dijous 19/07 a les 19 hores, per una migració dels NFS de EACATTR, diversos serveis i plataformes del AOC es podien veure afectats. Els únics serveis que no ha afectat són: PSIS PSA SSC (trusted) iArxiu Signador VALID (després de tornar a convertir-ho en totalment aïllat ) […]
[Resolta] Incidència detectada al servei d’e.FACT
S’ha resolt la incidència que provocava temps de resposta alts al servei d’e.FACT. Per a més informació sobre aquesta incidència podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport de l’e.FACT.
[Finalitzada] Intervenció programada als serveis de la Generalitat
Us informem que el dissabte 21 de juliol, es durà a terme una intervenció planificada a la plataforma de la PICA, que comportarà un tall de servei. La intervenció començarà a les 09.00 hores i tindrà una durada aproximada de 8 hores. Els serveis afectats seran: Títol de família nombrosa (TFN), Títol de Família Monoparental (TFM), Grau de discapacitat, Padró […]
[Finalitzada] Intervenció programada als serveis del Cadastre
S’ha finalitzat correctament la intervenció programada per el dia 11/07/2018 a les 14:30 hores. El servei funciona amb normalitat. Per a més informació sobre aquesta intervenció podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport de Via Oberta.
[Finalitzada] Intervenció programada
S’ha finalitzat correctament la intervenció programada per el dia 12/07/2018 a les 22:00 hores. Els serveis funcionen amb normalitat. Per a més informació sobre aquesta intervenció podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport.
[Resolta] Incidència detectada en l’accés mitjançant el DNS (ssc.catcert.cat)
Incidència detectada i resolta que afectava l’accés al Servei Signador Centralitzat. En concret, l’afectació afectava l’accés al servei mitjançant el DNS (ssc.catcert.cat). Si necessiteu més informació sobre aquesta incidència, podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport
[Finalitzada] Intervenció programada al servei
S’ha finalitzat correctament l’intervenció programada per el dia 04/07/2018 a les 17:00 hores. El servei funciona amb normalitat. Per a més informació sobre aquesta intervenció podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport.