
Gestiona els processos de signatura dels teus documents de forma fàcil i des del mòbil

El Portasignatures de l’empleat públic

Guanyeu en comoditat
Gestioneu els processos de signatura de documents des d’una única aplicació

Guanyeu seguretat
L’ús de certificat digitals qualificats garanteix la màxima seguretat

Obert a tothom
Podreu incorporar qualsevol correu-e a un flux de signatura
Característiques

Gestiona el fluxos
Envieu peticions de signatura de documents a múltiples usuaris definint, si s’escau, l’ordre en que ho han de fer

Signatura múltiple
Des de la vostra safata d’entrada podreu signar d’un sol cop tots els documents que teniu pendents

Notifica l’estat
Rebreu notificació per correu electrònic quan tingueu disponible per signar un nou document així com quan es produeixi un canvi a l’estat dels documents que hagueu enviat a signar

Revisable
Els vostres processos de signatura podran incloure usuaris que hauran de revisar els documents sense signar-los.

Compatible amb mòbils
Permet l’ús d’aplicacions de signatura per a dispositius Android i iOS

Endreçat
Si pertanyeu a més d’un ens, podreu rebre peticions de signatura a les vostres bústies de correu de forma separada

Interadministratiu
Permet signar documents electrònicament entre usuaris que pertanyen a diferents organitzacions
Us acompanyem en aquest salt digital
La transformació digital és inevitable, però sabem que no és gens fàcil tirar-se al buit. Per això, des de l’AOC, us farem costat en tot moment per treure suc a aquest salt i gaudir junts
Formació
Cursos, tutorials i jornades que t’ajudaran a posar en marxa el servei
Mètode i bones pràctiques
No forceu al ciutadà a desplaçar-se a Correus perquè el carter no l’ha trobat a casa
Centre de suport
Suport continu per part de l’AOC per tal de fer el salt junts. Si ho necessites, estarem per ajudar-te
Companys inseparables del Portasignatures
Traureu més profit del Portasignatures si el complementeu amb els següents serveis

Integració de serveis d’identitat
Està integrat amb les eines de signatura i validació de l’AOC

Tramitació
interadministrativa
S’ofereix a tots els usuaris d’EACAT
Com sol·licitar el servei
És important que considereu:
- Que el formulari s’ha de descarregar des de l’ens que demana el servei.
- Que per poder descarregar el formulari d’alta, cal que el gestor d’usuaris d’EACAT us hagi assignat permisos del “servei CAOC – Sol·licitud de Serveis”.
- Que en el formulari d’alta al servei, podeu annexar el Document d’alta d’usuaris (Excel) degudament emplenat.
- Que, un cop emplenat i validat el formulari, caldrà signar-ho electrònicament i enviar-ho a través del botó “Envia” del propi formulari o a través d’EACAT Tràmits > Finestreta de Registre.
- Que si sou usuaris de la Generalitat, amb accés a GICAR, disposeu del Portasignatures Digital de la Generalitat.
Preparats per fer el salt?
Transformar l’Administració necessita valents que facin un pas endavant. Ànim i llenceu-vos, us garantim un aterratge 100% segur.
* Consulteu les Condicions de prestació d’aquest servei