e-FACT
Suport > e-FACT > FAQ's > Manual d’ús de la bústia...

Manual d’ús de la bústia de lliurament

Aquesta informació ha estat útil?
Sí
NoNo
El 16% l'ha trobat útil (32 vots)
Millora aquest contingut

6 Comentaris

  1. EL MANUAL NO ES OPERATIU. MOLT LLARG PER NO DIR RES. LES FACTURES S’HAN DE PRESENTAR EN FORMAT .XML
    SI HA DE SER AIXI, ENS HAURIEU DE PROPORCIONAR UN PROGRAMA QUE CONVERTIS LES FACTURES EN FORMAT .PDF A .XML

    1. Hola Fina,

      Et suggerim donar una ullada a la següent FAQ: Quin format ha de tenir la factura electrònica?, podràs veure que el format ve definit per l’Administració General de l’Estat. El fet que es demani en format XML és per què es considera un format estructurat que conté dades i pot ser generat automàticament pels sistemes informàtics de facturació tant de l’emissor com del receptor. En canvi el PDF és un format no estructurat que consisteix en una imatge i implica una intervenció manual o un procés costos.

      Tanmateix, si necessites més suport o vols fer una consulta concreta pots dirigir-te al nostre Centre d’Atenció a l’Usuari, obrint una petició de suport des del botó “obre una petició” que trobaràs a la part superior dreta d’aquesta mateixa pàgina.

    1. Hola Yolanda,

      Pots donar una ullada, dins la web de suport, e-FACT empreses, apartat Comencem.

      Si tot i així, necessites ajuda addicional, et recomanem que et posis en contacte amb el nostre Centre D’Atenció a l’Usuari a través del botó “obre una petició” que trobaràs a la part superior dreta d’aquesta mateixa pàgina.

      Esperem haver-te ajudat!

  2. Buenas tardes,

    Hemos seguido cada uno de los pasos que se indican y se han rechazado las facturas en 3 ocasiones, las primera
    NALBA:Obligatori informar centre/recepció proporcionat per FGC en camp ALBARÀ

    Lo hemos subsanado e indicado y ha vuelto a dar el mismo error,
    NALBA:Obligatori informar centre/recepció proporcionat per FGC en camp ALBARÀ

    En la tercera ocasión hemos incluido los campos Albarán y número de pedido facilitados por el peticionario del servicio y nos han devuelto el error,
    HRE1-Error al registrar document

    ¿puede que falte algún campo en el registro e E-FACT de entrada que en el programa FACTURA-e si aparezca?
    Nos pueden ayudar?

    1. Hola Jose Manuel,

      En tu caso, te recomendamos ponerte en contacto con nuestro Centro de Atención al Usuario, a través del botón “abre una petición” que encontraras en la parte superior derecha de esta misma página.

      Atentamente,

      Soporte AOC

Fet amb tecnologia digital de DeMomentSomTres