Error en l’alta a idCAT Mòbil? T’ajudem a solucionar-ho

L’idCAT Mòbil és el sistema d’identificació i signatura basat en el lliurament d’un codi d’un sol ús enviat al telèfon mòbil, que des de l’AOC, en col·laboració amb l’Administració de la Generalitat de Catalunya, ofereix a la ciutadania.

L’idCAT Mòbil té molts avantatges:

  • Permet identificar-se des de qualsevol mòbil, tauleta o ordinador
  • No cal recordar cap contrasenya ni PIN
  • No requereix la instal·lació de cap tipus de programari
  • És un sistema segur i no caduca pel transcurs del temps
  • És un servei gratuït.

I a més a més, donar-se d’alta és molt ràpid i senzill. En menys d’un minut es pot obtenir l’idCAT Mòbil des del web www.idcatmobil.cat.

Ara bé, en cas que aparegui un error en tramitar l’alta, el missatge d’error ja ens indicarà quina és la qüestió: per exemple, el mòbil ja està associat a un altre ciutadà, el número de la targeta CatSalut és incorrecte o ja estàs donat d’alta al sistema… etc

Els possibles errors es troben recollits en la següent FAQ, de manera que es pot identificar ràpidament quina és la dada que provoca l’error i què s’ha de fer per solucionar-lo: Motius d’error al registre d’alta en línia del idCAT Mòbil

X