L’OCDE ha publicat un document amb Recomanacions per al desenvolupament d’Estratègies d’Administració Digital.
El document conté 12 pautes a tenir en compte en el desenvolupament d’Estratègies De Administració Digital per part dels països. El seu objectiu és que les administracions s’acostin a la ciutadania i empreses fent ús de les noves tecnologies, àmpliament arrelades a la societat.
El 15 de Juliol de 2014 el Consell de l’OCDE va adoptar formalment el document de Recomanacions per al desenvolupament d’Estratègies Administració Digital. El document va ser desenvolupat pel Grup d’Administració Electrònica de l’OCDE, depenent del Comitè de Governança Pública.
En el document se separen els conceptes d’Administració Electrònica i Administració Digital. Així, assenyala el document, l’Administració Electrònica es refereix a l’ús de les TIC per a millorar el funcionament de l’Administració, mentre que l’Administració Digital fa ús de les tecnologies digitals en un sentit més ampli (tecnologies mòbils, dispositius, anàlisi de dades, etc) per tal que l’Administració aporti valor a la societat.
El document conté 12 recomanacions a tenir en compte pels països en el desenvolupament de les seves Estratègies d’Administració Digital. Consulteu-ne el document en el següent enllaç: Recomanacions per al desenvolupament d’Estratègies d’Administració Digital.