S’ha resolt la incidència que afectava a la presentació de proposicions telemàtiques mitjançant Sobre Digital 2.0. Concretament a les ofertes inscrites amb un NIF d’empresa. Per a més informació sobre aquesta incidència podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport d’e-Contractació
[Resolta] Incidència detectada al accés al portasignatures amb certificat
Incidència detectada i resolta que afectava l’accés al portasignatures amb certificat. La incidència no afectava l’accés amb usuari i contrasenya. Si necessiteu més informació sobre aquesta incidència, podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport
[Finalitzada] Intervenció programada als serveis del Cadastre
S’ha finalitzat correctament l’intervenció programada per el dia 27/06/2018 a les 16:30 hores. El servei funciona amb normalitat. Per a més informació sobre aquesta intervenció podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport de Via Oberta.
[Resolta] Incidència detectada en els registres principals
Incidència detectada i resolta que afectava a les crides dels registres principals i es registra a EACAT com a registre auxiliar. Per a més informació podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport
[Resolta] Incidència detectada en l’accés a Registre Públic de Contractes (RPC)
S’ha resolt l’incidència en l’accés al Registre Públic de Contractes (RPC). Per a més informació podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport d’e-Contractació.
[Finalitzada] Intervenció programada per tasques de manteniment
S’ha finalitzat correctament l’intervenció programada per el dia 26/06/2018 a les 20:00 hores. El servei funciona amb normalitat. Per a més informació sobre aquesta incidència podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport de e-TRAM
[Resolta] Error en el funcionament dels serveis
S’ha resolt la incidència comunicada en el funcionament de PSCP i les seves funcionalitats de presentació de proposicions (Presentació Telemàtica d’Ofertes i Sobre Digital). Els serveis ja funcionen amb normalitat. L’horari d’afectació de la incidència ha estat de les 11:40 a les 13:30 hores. Per a més informació podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport […]
[Resolta] Afectació als registres principals
S’ha resolt satisfactòriament la incidència que afectava a les crides dels registres principals i provocava que es registrés a EACAT com a registre auxiliar. Per a més informació podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport
[Resolta] Problemes de disponibilitat en el servei de validació del DNIe
Informem que el servei Validador (PSIS) ja torna a estar operatiu. Per a més informació sobre aquesta incidència podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de suport del Validador.
[Resolta] Degradació del servei
La incidència que afectava l’accés de les notificacions del servei d’e–NOTUM ha quedat resolta. Si necessiteu més informació, podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport de l’e–NOTUM.
Serveis AOC: degradació resolta dels serveis e-NOTUM i OVER (13/06/2018, 19:30h.)
A les 19:30h s’ha solucionat la degradació de la plataforma que afectava als serveis de l’e-NOTUM i OVER. Per a més informació podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport.
[Finalitzada] Intervenció programada al validador @firma
Els serveis d’expedició, revocació i validació del DNIe no estaran disponibles des de les 21 hores del dimecres 13 de Juny fins a les 06 hores del dijous 14 de Juny a causa de les actuacions tècniques que es realitzaran per tal millorar el rendiment de la infraestructura on estan ubicats aquests serveis. Disculpeu les molèsties que […]