[Finalitzada] Intervenció programada per tasques de manteniment

S’ha finalitzat correctament la intervenció programada per tasques de manteniment el dia 29/08 a les 19:00 hores  de la plataforma iArxiu de l’entorn de producció. Si necessiteu més informació sobre aquesta intervenció programada, podeu contactar amb el servei de suport del Consorci AOC a través del formulari de contacte

[Resolta] Incidència en els serveis INSS y TGSS

Per causes alienes a l’AOC els serveis de la INSS y TGSS han estat interromputs durant el dia d’avui des de les 11:39 h fins a les 12:18 h, els serveis funciona’n correctament a hores d’ara. Si teniu qualsevol dubte sobre aquesta incidència, podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport.

[Finalitzada] Intervenció programada per tasques de manteniment

A causa d’una intervenció programada per al dimecres 29/08 a les 15.30 hores  diversos serveis i plataformes de l’AOC es poden veure afectats. La durada estimada de la intervenció és de 30 minuts. Els serveis que quedaran afectats seran: Via Oberta e-NOTUM e-TAULER EACAT Registre Unificat (MUX) Per a més informació sobre aquesta intervenció podeu contactar amb nosaltres a […]

[Resolta] Incidència en alguns Serveis de l’AOC.

S’ha resolt la incidència que afectava alguns del serveis de l’AOC, com: EACAT, e-NOTUM, Via Oberta, Registre Unificat.   Si teniu qualsevol dubte sobre aquesta incidència, podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport.

[Resolta]Problemas amb assentaments

A causa d’una incidència en la Plataforma de Col·laboració Interadministrativa s’han produït alguns errors a l’hora de crear-se els assentaments al registre d’EACAT i als registres propis integrats amb el MUX. En aquest sentit alguns tràmits d’EACAT no s’han finalitzat correctament fent que en algunes ocasions no s’hagi generat el corresponent número d’entrada en l’ens […]

[Resolta]Incidència detectada al servei Registre Unificat (MUX)

Ha quedat resolta la incidència detectada al voltant de les 11:05 del 14 d’agost, on hem començat a patir una degradació del sistema amb afectació exclusiva al servei de Registre Unificat (MUX), produint errors a determinades consultes del registre auxiliar o d’obtenció de documents. Per millorar el servei s’havia hagut de parar temporalment la funcionalitat […]

[Resolta]Incidència la plataforma @firma

S’ha resolt la incidència que provocava errors de disponibilitat en el servei @firma. Per a més informació podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport del Validador.

[Finalitzada] Intervenció programada als serveis del Cadastre

S’ha finalitzat correctament la intervenció programada per tasques de manteniment el dia 08/08/2018 a les 15:15 hores del prestador  dels serveis de consulta del Cadastre. Per a més informació sobre aquesta intervenció podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport de Via Oberta.