- Contractació electrònica
S’activa la integració del Perfil de contractant i el Registre públic de contractes per a consells comarcals i diputacions
Els ens locals i universitats ja teniu activa una millora clau en la gestió de la contractació pública: la integració del Perfil de Contractant amb el Registre Públic de Contractes (RPC).
Què implica la integració de les dues eines?
Ara, quan publiquis un expedient al Gestor de publicacions de la Plataforma de Serveis de Contractació Pública (PSCP), les dades es traslladaran automàticament al RPC. Això elimina duplicacions i simplifica el procés, aplicant el principi d’“una sola vegada”.
Beneficis principals:
Aquesta funcionalitat forma part de l’Estratègia catalana de millora de la compra pública 2022-2026, que aposta per una administració més eficient i transparent.
Què has de tenir en compte?:
Recorda revisar la consola d’enviaments al RPC per identificar aquelles publicacions que requereixin d’algun ajust de dades, o bé mitjançant esmena la PSCP, o bé des del propi RPC, per tal que es finalitzi la tramesa correctament.

En aquests casos l’eina t’enviarà addicionalment un correu electrònic informant del motiu pel qual no s’ha fet la tramesa automàtica.
Consulteu els detalls de la integració a través de l’apartat: funcionalitat d’integració d’expedients i dades de PSCP amb el Registre Públic de Contractes (RPC)
Propers passos: aviat s’incorporarà també la integració amb el Diari Oficial de la Unió Europea (DOUE) per publicar directament des del Gestor de publicacions de la PSCP, els anuncis al DOEU, necessaris per la publicació dels contractes harmonitzats.