L’AOC pren mesures per a garantir la continuïtat dels serveis digitals 

Davant de la situació excepcional d’estat d’alarma provocada pel coronavirus SARS-Cov-2us volem informar que des de l’AOC estem adoptant totes les mesures que estan al nostre abast per a garantir la continuïtat dels serveis que oferim i ajudar, en tot el que està a les nostres mans, a les administracions públiques i a la ciutadania de Catalunya a superar aquesta crisi. 

Som conscients que en aquests moments l’administració digital és fonamental perquè la ciutadania pugui continuar fent les seves gestions amb l’Administració, i per a facilitar el treball i el teletreball dels empleats i empleades públics. Tenim molt present la nostra responsabilitat i que els serveis que ofereix l’AOC són bàsics i imprescindibles per a assegurar el bon funcionament dels governs digitals de Catalunya en els àmbits d’accés a la informació, transparència, tramitació, interoperabilitat, autenticació i signatura electrònica.  

Us fem saber que, des del passat divendres 13 de març, tot el personal de l’AOC està teletreballant, seguint les recomanacions de les autoritats. Amb aquesta mesura volem preservar la seguretat de la ciutadania, dels treballadors i treballadores de l’AOC i, alhora, garantir la continuïtat de les operacions. 

La nostra voluntat és mantenir tota l’activitat planificada, dins de les restriccions aprovades per l’estat d’alarma. Així doncs: 

  • Continuem amb la gestió operativa: estem a la vostra disposició pels canals digitals que ja utilitzeu habitualment: correu electrònic, telèfon mòbil i aplicacions de gestió específiques. Els operadors del servei del Centre d’Atenció als Usuaris (CAU) estaran teletreballant i us atendran a través del canal telefònic i el web de suport. 
     
  • Mantenim les reunions previstes per videoconferència. L’AOC posa a disposició la solució tecnològica Microsoft Teams per a fer-ho possible. Els participants en la videoconferència no cal que disposin de cap llicència,  ni de cap programari pre-instal·lat. 
  • Si teniu cap dubte, incidència o suggeriment us recordem els canals generals de contacte: 

Per altra banda, els nostres proveïdors de serveis i de tecnologia ens han confirmat que garanteixen la continuïtat de les seves tasques.

A l’AOC practiquem amb l’exemple. Gestionem en digital, estem preparats per a treballar en remot i fem teletreball un dia a la setmana des de fa tres anys. Això ens ha permès consolidar les eines i adquirir la destresa i cultura necessàries per a garantir la prestació dels nostres serveis en situacions d’emergència, com la que ara ens trobemEn concret, tenim tots els documents i expedients en format electrònic. Disposem d’aplicacions de gestió digital per a tots els processos. Tenim accés segur a tots els documents i aplicacions des que qualsevol lloc, via VPN o serveis al núvol. Tot el personal està accessible via correu electrònic i telèfon, i disposa d’un ordinador personal configurat per a treballar remotament. I utilitzem eines col·laboratives per a realitzar videoconferències, missatgeria instantània, compartir la visualització de pantalles en reunions virtuals i editar documents de forma col·laborativa. 

Podeu estar informats de les novetats dels serveis i recomanacions a través del blog de l’AOC.

Si us plau, feu-nos arribar qualsevol suggeriment o proposta de millora en el que l’AOC us pugui ser d’ajuda. Estem al vostre servei. 

2 Comentaris

  1. Volem saber si com Entitat de Registre que som, podem continuar oferint d’alguna manera el servei d’alta de Certificats digitals IDCAT a la ciutadania.

    Gracies.

Deixa un comentari

XHTML: Pots utilitzar aquestes etiquetes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Connectem

La selecció de l'actualitat d'Administració Oberta a la vostra safata.

  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.
CA ES EN