A partir de l’11 de juny, el nou EACAT continua evolucionant per oferir una tramitació electrònica més eficient i àgil. Amb aquesta actualització, s’incorporen tres noves funcionalitats que ja existeixen a EACAT Clàssic i que ara s’han migrat al nou EACAT:
- Registre de funcionaris habilitats (RFH), que permet consultar totes les persones funcionàries habilitades de les entitats públiques que estan adherides a EACAT, facilitant el compliment normatiu i la transparència.
- Oficina de registre, que és un espai electrònic per a la presentació de documentació associada als serveis de tramitació entre administracions. Aquesta oficina envia la documentació al registre electrònic de l’entitat destinatària.
- Tractament dels tràmits rebuts a l’Espai de tramitació, que permet marcar els tràmits rebuts per indicar que ja s’han gestionat. A més, facilita la identificació de l’última persona usuària que ha realitzat aquesta acció, possibilita el seguiment i la coordinació entre usuàries.
Hem elaborat tota una sèrie de FAQ que trobaràs al portal de Suport del nou EACAT.
Aquestes millores reforcen el compromís del nou EACAT amb l’eficiència en la tramitació interadministrativa. Descobreix totes les novetats i comença a utilitzar-les avui mateix!”