التعاون

مختبرات AOC

ندرك اليوم إدارة الغد

La innovació és una de les eines més potents que té l’Administració pública per adaptar-se al procés de canvi accelerat en què la societat està immersa; una revolució digital que genera nous problemes, interessos i desafiaments.

ماذا نريد ان نحقق؟

Incrementar la satisfacció i la confiança dels usuaris en els serveis públics, establir uns criteris comuns pel que fa a mètode, rigor, escalabilitat i estalvi públic.

زيادة رضا المستخدمين وثقتهم في الخدمات العامة الرقمية

Cerquem noves idees, tecnologies i processos que permetin construir serveis públics digitals de qualitat, més eficients, eficaços i sostenibles, que donin resposta a les noves necessitats i expectatives de la ciutadania.

تقديم حلول متطورة

نحن نحل المشاكل والتحديات من خلال العمل بشكل خلاق وتعاوني باستخدام الأساليب خارج الصندوق i implicant els diferents actors de la societat en la cerca de les millors solucions (el món acadèmic, les empreses, els ciutadans,…)

تحديد معايير ومعايير التحول الرقمي

Ajudem a les administracions a millorar la seva capacitat d’innovació fent formació, jornades, tallers i assessorant. Prototipem i testem les propostes perquè puguin ser implementades minimitzant els riscos inherents a qualsevol procés de transformació.

التحديات والمشاريع

La innovació és una activitat que no es pot deixar en mans de la improvisació o la casualitat. Cal planificar-la i dirigir-la sempre cap a la consecució d’un objectiu concret.

Per això, el nostre punt de partida és definir amb claredat quin és el repte públic que volem solucionar i assegurar-nos que hi ha un necessitat o demanda real en aquest àmbit.

  • طفل
  • Empoderar la ciutadania
  • هوية
  • الذكاء الاصطناعي
  • الذكاء الجماعي
  • منهجيات
  • معالجة رشيقة

وصفتنا للابتكار

Per arribar a proposar solucions innovadores que siguin viables i susceptibles de traduir-se en projectes reals, cal aplicar un mètode, una recepta o forma de fer.

Aquests són els ingredients indispensables de la nostra recepta per innovar en serveis públics digitals:

الشعب أولا

نحن نتبع الفلسفة تتمحور المواطن o serveis centrats en les persones. Per dissenyar serveis públics posant la ciutadania al centre realitzem un conjunt d’accions, com ara impulsar processos de creativitat col·lectiva per resoldre reptes, demanar propostes de millora i fer enquestes de satisfacció als usuaris dels serveis.

الدليل في البيانات

Aprofitem el conjunt de dades de què disposem per detectar problemes, necessitats i avaluar el funcionament dels serveis públics digitals, a fi de poder identificar clarament els reptes als quals ens enfrontem, detectar impactes no desitjats, incompliment d’expectatives i/o fer millores quan és necessari.

بدعم من التكنولوجيا

نحن نبحث عن تقنيات وأدوات رقمية تسمح لنا ببناء خدمات عامة عالية الجودة وأكثر كفاءة وفعالية واستدامة ، تستجيب لاحتياجات وتوقعات الناس.

تعلم أفضل المنهجيات

Utilitzem metodologies com el Design thinking, Lean, Agile, Service design o l’enfocament sistèmic per crear/repensar processos i serveis públics digitals capaços de tenir un impacte real a la societat.

Estem elaborant un Catàleg de Recursos d’Innovació Pública que recollirà les principals metodologies, tècniques i dinàmiques útils per innovar al sector públic, amb la premissa que hagin estat provades i validades per administracions del món local.

مرصد فرص التقنيات التخريبية في العالم المحلي

حالات حقيقية لكيفية إحداث ثورة في الذكاء الاصطناعي أو البيانات الضخمة أو الروبوتات أو blockchain أو الطباعة ثلاثية الأبعاد أو غيرها من التقنيات ، في الحكومات المحلية اليوم.

X