- Administració oberta
L’AOC organitza un taller per avançar en la digitalització de les sol·licituds dels ajuts de menjador escolar
El pròxim 27 de setembre s’inicia la setena edició del Postgrau d’Administració Electrònica i Govern Obert al Món Local, organitzat per la Fundació UdG, la Diputació de Girona, i el Consorci AOC.
El Postgrau, que compta amb un professorat de reconegut prestigi, està adreçat a treballadors de les administracions públiques de Catalunya i als professionals del sector privat, que han d’afrontar el repte de la transformació digital de l’administració, en especial de l’àmbit local.
Programa
El programa consta de vuit assignatures:
Format híbrid
El Postgrau repetirà el format híbrid de les darreres edicions, combinant les classes en línia (66% de les sessions) amb les presencials a Girona (33%) per facilitar l’assistència de treballadors públics d’arreu de Catalunya. Pel que fa a l’horari, les classes en línia es realitzaran els dimecres a la tarda de 16 a 20 hores i les classes presencials es realitzaran distribuïdes en 8 caps de setmana durant tot el curs (divendres tarda, de 16 a 21 hores i dissabte al matí, de 9 a 14 hores).
Raons per fer el curs
Sessió informativa
El passat 28 de maig, a les 18 hores, vam realitzar una sessió informativa sobre el postgrau, on es va parlar sobre:
Podeu consultar la presentació realitzada durant la sessió: Presentació sessió informativa 7a edició.
Matrícula
La matrícula per inscriure’s al Postgrau s’obrirà el pròxim 3 de juny. Podeu obtenir més informació del Postgrau al seu web informatiu.