Cap a un model digital on tot són avantatges
Estalvi i eficiència
Reduïu els costos dels processos administratius al vostre organisme públic
Major satisfacció ciutadana
Eviteu els desplaçaments i pèrdua de temps als ciutadans en les seves gestions
Transparència i confiança
Oferiu una administració més transparent a ciutadans i empreses
Com us ajudem a transformar el vostre ens?
Oferim eines que, conjuntament amb la metodologia i el suport necessari, fan possible l’assoliment d’un govern digital
#TransformacióDigital
Les il·lusions, millor compartides
🔴RESUMS VISUALS#CGD2019
— Congrés Govern Digital (@governdigital) September 17, 2019
En aquest fil, us penjarem els esquemes de les sessions i les taules rodones que es duguin a terme a la Sala AUDITORI.
Una bona manera de recordar-les. No creieu?😉 pic.twitter.com/v9Upfkta6i
A favor: totes les Administracions movent-se per posar-se al dia i millorar, tot aprofitant la revolució digital.
— Ismael Peña-López (@ictlogist) September 18, 2019
En contra: quants cops estem reinventant la roda i quantes quantes oportunitats perdudes de fer-ho una única vegada i de forma coordinada i col·laborativa?#CGD2019
Dones en el sector públic @mujeresSP Apostem per la paritat en els llocs de comandament del sector públic 🦸🏻♀️🦸🏼♂️ #CGD2019 som-hi! pic.twitter.com/ODJUJuOTRt
— ANNA LÓPEZ SANUY (@AnniLpez) September 17, 2019
📖📲 Presentem el Manual de transformació digital de l'empleat públic al #CGD2019
— Administració Digital (@admin_cat) September 18, 2019
🔝 Una eina clau per als treballadors i treballadores de l‘administració pública catalana per orientar la transformació digital i el canvi cultural pic.twitter.com/SYAtkvBbk1
@eli_vivas: "A moltes institucions encara els sona xinés això de les dades obertes i la transparència. De que serveix que hi hagi un portal, si llavors no hi ha dades? Llavors l'accés a la informació pels periodistes és molt parcial".
— Bartomeu Caldentey (@tomeu87) September 28, 2019
(https://t.co/Rc13YGPOzw - Min 25) #CGD2019
Ser un #GovernDigital és una realitat
Ens grans i petits experimenten aquesta transformació amb èxit, gràcies al suport de l’AOC
Lali Badrena
Departament de Sistemes d’Informació i Processos
“Via Oberta ens ha permès fer efectiu el dret dels ciutadans a no aportar documents, eliminant paper i simplificant procediments”
Josep Miquel Vila
Coordinador del departament d’Informàtica
“El servei VIA OBERTA és el que ha aportat majors avantatges per als ciutadans”
Mª Carme Noguer
Coordinadora d’
“Via Oberta ofereix millores per als ciutadans al no haver d’aportar cap document”