El proper dimecres dia 12 de setembre a partir de les 22h es realitzarà una intervenció en els serveis de l’AOC amb una durada màxima de 4 hores. Durant aquesta franja els serveis no estaran disponibles. Les notificacions que expirin en aquesta franja s’allargarà el termini un dia. Els següents serveis NO es veuran afectats: VÀLid (Validador-PSIS, […]
[Resolta] Incidència detectada en la Consulta de dades d’Identitat a la DGP
La incidència de Consulta de dades d’Identitat a la DGP a través de Via Oberta a sigut resolta. Per a més informació sobre aquesta incidència podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport de Via Oberta.
[Resolta] Incidència en alguns Serveis de l’AOC
Us informen que ha quedat resolta la incidència que afectava alguns dels serveis de l’AOC com: EACAT, e-NOTUM, Via Oberta, Registre Unificat. Si teniu qualsevol dubte sobre aquesta incidència, podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport.
[Resolta] Incidència en els serveis INSS y TGSS
Per causes alienes a l’AOC els serveis de la INSS y TGSS han estat interromputs durant el dia d’avui des de les 11:39 h fins a les 12:18 h, els serveis funciona’n correctament a hores d’ara. Si teniu qualsevol dubte sobre aquesta incidència, podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport.
[Finalitzada] Intervenció programada per tasques de manteniment
A causa d’una intervenció programada per al dimecres 29/08 a les 15.30 hores diversos serveis i plataformes de l’AOC es poden veure afectats. La durada estimada de la intervenció és de 30 minuts. Els serveis que quedaran afectats seran: Via Oberta e-NOTUM e-TAULER EACAT Registre Unificat (MUX) Per a més informació sobre aquesta intervenció podeu contactar amb nosaltres a […]
[Resolta] Incidència en alguns Serveis de l’AOC.
S’ha resolt la incidència que afectava alguns del serveis de l’AOC, com: EACAT, e-NOTUM, Via Oberta, Registre Unificat. Si teniu qualsevol dubte sobre aquesta incidència, podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport.
[Finalitzada] Intervenció programada als serveis del Cadastre
S’ha finalitzat correctament la intervenció programada per tasques de manteniment el dia 08/08/2018 a les 15:15 hores del prestador dels serveis de consulta del Cadastre. Per a més informació sobre aquesta intervenció podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport de Via Oberta.
[Resolta]Incidència detectada als serveis consulta de dades d’Antecedents Penals per Delites Sexuals
S’ha resolt la incidència que afectava al servei de consulta d’Antecedents Penals per Delictes Sexuals a través de Via Oberta a l’entorn de producció. Per a més informació sobre aquesta incidència podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport de Via Oberta.
[Resolta] Incidència detectada en la Consulta i Verificació de dades d’Identitat a la DGP
S’ha resolt la incidència que afectava a la Consulta i Verificació de dades d’Identitat a la DGP a través de Via Oberta. Per a més informació sobre aquesta incidència podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport de Via Oberta.
[Resolta] Incidència detectada en la Consulta i Verificació de dades d’Identitat a la DGP
S’ha resolt la incidència que afectava a la Consulta i Verificació de dades d’Identitat a la DGP a través de Via Oberta. Per a més informació sobre aquesta incidència podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport de Via Oberta.
[Resolta] Incidència detectada en la Consulta i Verificació de dades d’Identitat a la DGP
S’ha resolt la incidència que afectava a la Consulta i Verificació de dades d’Identitat a la DGP a través de Via Oberta. Per a més informació sobre aquesta incidència podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport de Via Oberta.
[Resolta] Incidència detectada al Registre Mercantil
Us informem que s’ha resolt la incidència del servei de Registre Mercantil de Via Oberta. Si necessiteu més informació sobre aquesta intervenció, podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport.