juny, 2025
19jun09:3011:00Seminari web ERES - Registre
Detalls de l'esdeveniment
Coneix el funcionament de la solució de registre presencial i electrònic de documents que permet controlar tota la documentació i informació que l’organització rep i emet, tant en paper i
Detalls de l'esdeveniment
Coneix el funcionament de la solució de registre presencial i electrònic de documents que permet controlar tota la documentació i informació que l’organització rep i emet, tant en paper i en format electrònic. Amb l’ús del mòdul de registre de l’ERES es garanteix una gestió unificada del mateix, a partir de la integració i distribució automàtica dels assentaments generats pels serveis AOC.
L’ERES consta, d’una sèrie de funcionalitats que permeten agilitar la gestió diària del registre, com és la definició de plantilles d’alta ràpida, o la incorporació dels interessats i domicilis a un nucli propi de la solució des del que es poden reaprofitar les dades, o la generació de llistats de dades per a la seva explotació.
Addicionalment, permet configurar quadres de dades associades als assentaments, documents o estructura organitzativa (quadres de classificació, tipologies documentals o àrees i unitats de treball), a partir de models estàndards precarregats a la solució, o personalitzacions generades pels ens usuaris.
Dia: 19 de juny 2025
Hora: de 9.30h a 11.00h
Modalitat: En línia
Inscripcions: cal emplenar el formulari d’inscripció que trobareu al Campus AOC.
Adreçat a tècnics i responsables dels ens locals i altres organismes públics que disposin d’ERES.
Programa
La sessió constarà de una part introductòria de conceptes generals d’ús del servei:
- Definició
- Gestió d’usuaris
- Funcionalitats i rols
Seguiment es centrarà en una demostració sobre l’entorn de les principals funcionalitats associades a cadascun dels rols de la solució:
- Funcionalitats del rol d’Administració
- Funcionalitats del rol de registre d’entrada i sortida
- Funcionalitats del rol de consulta