- Administració oberta
L’AOC organitza un taller per avançar en la digitalització de les sol·licituds dels ajuts de menjador escolar
El proper 27 de setembre s’inicia la setena edició del Postgrau d’Administració Electrònica i Govern Obert al Món Local, organitzat per la Fundació UdG, la Diputació de Girona, i el Consorci AOC.
El Postgrau, que compta amb un professorat de reconegut prestigi, està adreçat a treballadors de les administracions públiques de Catalunya i als professionals del sector privat, que han d’afrontar el repte de la transformació digital de l’administració, en especial de l’àmbit local.
T’animem que t’apuntis a la sessió informativa del pròxim 17 de setembre a les 18 hores i resolguis els dubtes que puguis tenir al respecte sobre els següents aspectes:
La sessió serà per videoconferència i podeu apuntar-vos-hi omplint el formulari d’inscripció.
Podeu obtenir més informació del Postgrau al seu web informatiu.