A causa d’una intervenció programada per tasques de manteniment del prestador, els serveis de consulta del Cadastre, es veuran interromputs el dia 12/09/2018 a les 15:15 hores. La durada estimada de la intervenció és de 4 hores. Per a més informació sobre aquesta intervenció podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport de Via […]
[Resolta]Incidència als serveis del SEPE
Ens informen des del Centro de Atención a integradores y Desarrolladores (CAID) del MINHAP que s’ha resolt la incidència que afectava a les consultes al Servicio Público de Empleo Estatal (SEPE) través de Via Oberta i de serveis web. Per a més informació sobre aquesta intervenció podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport […]
[Finalitzada] Actualització del certificat de la TSA a l’entorn de preproducció
Us informem de que dijous vinent dia 13 de setembre a primera hora del matí (7:30h) es durà a terme la renovació del certificat de la TSA (Autoritat de Segellat de Temps) de PSIS en l’entorn de PREPRODUCCIÓ. La intervenció començarà a les 07:30h i suposarà un tall de servei no superior 15 minuts. Per […]
[Finalitzada] Intervenció programada de la plataforma iArxiu de l’entorn de producció
Us informem que per tasques de manteniment de la plataforma iArxiu de l’entorn de producció no es trobarà operativa aquest dijous 06 de setembre de les 16:00 a 18:00. Si necessiteu més informació sobre aquesta intervenció programada, podeu contactar amb el servei de suport del Consorci AOC a través del formulari de contacte
[Finalitzada] Intervenció programada als serveis AOC pel dia 12 de setembre a partir de les 22h.
El proper dimecres dia 12 de setembre a partir de les 22h es realitzarà una intervenció en els serveis de l’AOC amb una durada màxima de 4 hores. Durant aquesta franja els serveis no estaran disponibles. Les notificacions que expirin en aquesta franja s’allargarà el termini un dia. Els següents serveis NO es veuran afectats: VÀLid (Validador-PSIS, […]
[Resolta] EACAT Tràmits – Incidència detectada a Catàleg de Tràmits
S’ha resolt la incidència que afectava a la càrrega dels diferents Tràmits de la plataforma EACAT. Per a més informació sobre aquesta incidència podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport
[Resolta] Incidència detectada i resolta en el servei VÀLid
Us informem que s’ha detectat i resolt una incidència que ha provocat problemes de disponibilitat en el servei del VÀLid. L’afectació ha estat entre les 10:50 h i les 11:30 h. Per a més informació podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport del Validador.
[Resolta] Incidència detectada en la validació de certificats a través de la plataforma @Firma
S’ha resolt la incidència que provocava errors de disponibilitat en el servei @firma. Per a més informació podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport del Validador.
[Resolta] PSCP – incidència detectada en algunes funcionalitats
Des del Departament de la Vicepresidència, Economia i Hisenda ens han informat que el servei PSCP que afectava per una incidència relacionada amb el servidor de correu ja ha estat resolta. Si teniu qualsevol dubte sobre aquesta incidència, podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport d’e-Contractació.
[Resolta] Incidència detectada en la Consulta de dades d’Identitat a la DGP
La incidència de Consulta de dades d’Identitat a la DGP a través de Via Oberta a sigut resolta. Per a més informació sobre aquesta incidència podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport de Via Oberta.
[Resolta] Incidència en en el funcionament del servei PSCP
Us informem que ha quedat resolta la incidència en la Plataforma de Serveis de Contractació Pública (PSCP). Si teniu qualsevol dubte sobre aquesta incidència, podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport d’e-Contractació.
[Resolta] Incidència en alguns Serveis de l’AOC
Us informen que ha quedat resolta la incidència que afectava alguns dels serveis de l’AOC com: EACAT, e-NOTUM, Via Oberta, Registre Unificat. Si teniu qualsevol dubte sobre aquesta incidència, podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport.