[Finalitzada] Intervenció programada per tasques de manteniment al prestador FNMT

Us informem que el  dissabte  06 d’octubre de 2018, entre les 09:00h i les 14:00h, la FNMT-CERES portarà a terme treballs de manteniment de les seves infraestructures. És possible doncs que es produeixin incidències puntuals en la franja horària indicada en la validació de certificats d’aquest prestador mitjançant el Validador (PSIS). Per a més informació sobre aquesta intervenció podeu contactar amb nosaltres a través […]

[Resolta] Incidència detectada als serveis del SEPE

Ens informen des del Centro de Atención a integradores y Desarrolladores (CAID) del MINHAP que  la incidència que afectava  a les consultes al Servicio Público de Empleo Estatal (SEPE) través de Via Oberta i de serveis web ha quedat resolta. Per a més informació sobre aquesta intervenció podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de […]

[Resolta] Incidència en els serveis de l’AOC afectada pel Registre Unificat

S’ha detectat una incidència associada a la creació d’assentaments entre les 00:40h i les 11:00h. Els serveis que requereixen la creació d’assentaments s’han vist afectats (Tramitacions electròniques, notificacions electròniques, eTram, e-Licita, etc…) El servei ha funcionat intermitentment entre les 8:00h i les 9:30h. Finalment s’han solucionat tots els problemes a partir de les 11:00h.

[Finalitzada] Renovació certificat EFACT.eacat.cat

Us informem que la renovació del certificat de servidor segur efact.eacatcat ha estat finalitzada. La cadena de validació correspon a EC-ACC -> EC-SectorPublic, si us trobeu amb alguna incidència, podeu revisar la confiança amb les següents arrels: 1.- clau de l’entitat certificadora CATCert (1,34 kB) ==> link : https://www.aoc.cat/wp-content/uploads/2015/06/clauEntitatCertificadoraCatcert.zip 2.- clau de l’entitat de certificació Sector […]

[Resolta] Incidència detectada al servei Registre Unificat (MUX)

S’ha resolt la incidència que afectava al servei de registre i les seves modalitats associades. S’ha tornat a activar la modalitat de consum MUX_CONSULTA. Per a més informació sobre aquesta incidència podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport.