La intervenció duta a terme per tasques de manteniment, avui dia dilluns 30/03/2020 entre les 17:00 i les 19:00 ha finalitzat correctament a la data i hora previstes. Els serveis es troben restablerts. Trobareu tota la informació sobre qualsevol afectació al web de l’estat dels serveis AOC.
[Resolta] Incidència a la recepció de trucades al Centre d’Atenció a Usuaris de l’AOC
08/11/2019 14:30h: des de divendres a les 14:30, la centraleta telefònica del nostre proveïdor del servei de Centre d’atenció a l’usuari (CAU), torna a estar operativa. Segons ens informa, la causa del problema ha estat l’atac informàtic del ransomware BitPaymer que ha afectat greument els sistemes de diverses empreses, entre elles, al nostre proveïdor. Us […]
Serveis mínims a Suport el 18-O
Amb motiu de la vaga del 18-O, el servei del CAU només podrà garantir l’atenció d’incidències bloquejants i suspensions de certificats digitals. En aquest sentit, us recomanem que contacteu, preferiblement, a través del formulari web: https://ja.cat/ZPo4e Trobareu tota la informació sobre qualsevol afectació al web de l’estat dels serveis AOC.
[Resolta] [AOC] Incidència detectada als serveis AOC
03/09/2019 12:09 h: La incidència que afectava a diversos servei de l’AOC ha quedat resolta. Podeu trobar tota la informació sobre qualsevol incidència al web d’Estat dels Serveis. 03/09/2019 11:34 h: Actualitzem la llista de serveis afectats: CÒPIA DESA’l e-NOTUM e-TAULER e-TRAM e-VALISA EACAT ERES Integració Portasignatures Registre unificat (MUX) Transparència i SEU-e Via […]
[Finalitzada] [AOC] Intervenció programada als serveis de l’AOC per als dies 6 i 13 de juliol
15/07/2019 11:00h: La intervenció duta a terme per tasques de manteniment d’infraestructura el dia 06 i 13 de Juliol entre les 10:00h i les 16:00h ha finalitzat correctament. Els serveis es troben restablerts. 17/06/2019 15:20 h : Actualitzem la llista de serveis afectats. A causa d’una intervenció programada per tasques de manteniment d’infraestructura, es veuran afectats els […]
[Resolta] Incidència a les validacions de certificats del prestador FNMT
La incidència relativa a la validació dels certificats del prestador FNMT (Fabrica Nacional de Moneda y Timbre), es troba actualment resolta. Trobareu tota la informació sobre qualsevol indisponibilitat al web de l’estat dels serveis AOC.
[Finalitzada] Intervenció programada als serveis de l’AOC
Us comuniquem que la intervenció duta a terme a tots els serveis de l’AOC a excepció de Validador-PSIS i Hèstia, entre el dia 18/03/2019 a les 21.00h i el dia 19/03/2019 a les 07.00 hores, ha finalitzat correctament. Els serveis es troben restablerts. Trobareu tota la informació sobre qualsevol indisponibilitat al web de l’estat dels serveis AOC.
[Resolta] Incidència detectada al servei de Portasignatures
Us comuniquem que s’ha resolt la incidència que provocava problemes intermitents al servei de portasignatures. Trobareu tota la informació sobre qualsevol indisponibilitat a la plana d’estats dels serveis.
[Resolta] Incidència detectada als serveis de l’AOC
Us informem que ja s’ha resolt la incidència que provocava problemes intermitents en els serveis del Consorci AOC. Trobareu tota la informació sobre qualsevol indisponibilitat a la plana d’estats dels serveis.
[Resolta] Incidència detectada al accés del portasignatures
Incidència detectada i resolta que afectava al servei de portasignatures que pot afectar el seu accés o pot provocar problemes de lentitud. Si necessiteu més informació sobre aquesta incidència, podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport
[Finalitzada] Intervenció programada per actuació nocturna al CPD
Informar-vos que la intervenció programada pel dijous dia 20 de setembre a partir de les 02:00h, ha finalitzat correctament. Per a més informació sobre aquesta incidència podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport.
[Resolta] Incidència detectada als serveis de l’AOC
Ja s’ha resolt la incidència relacionada amb la intervenció d’ahir, que afectava els serveis de l’AOC. Per a més informació sobre aquesta incidència podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport.