- Notificació electrònica
El portal de ciutadania e-NOTUM es pot personalitzar amb la imatge corporativa de cada ens
Si es detecta que s’ha dipositat una notificació de manera errònia o improcedent, hi ha la possibilitat d’anul·lar-la. L’anul·lació implica que la notificació continuarà sent visible a la part del treballador públic d’e-NOTUM, però no serà accessible des del portal del ciutadà.
Fins ara, la sol·licitud d’anul·lació s’havia de gestionar a través del nostre Centre d’Atenció a l’Usuari. A partir del proper 23 de novembre, els organismes usuaris d’e-NOTUM seran autònoms en la gestió de les anul·lacions, ja que en aquesta data està previst implementar una millora que permetrà que el propi treballador públic pugui efectuar l’anul·lació des de les pantalles d’EACAT del servei e-NOTUM. Així doncs aquest canvi farà que el procés d’anul·lació sigui més ràpid, fàcil i àgil, ja que estarà totalment en mans de l’ens emissor de la notificació i es podrà dur a terme de manera immediata un cop es detecti la necessitat d’anul·lar. El detall del procés per anul·lar la notificació des de les pantalles d’EACAT es publicarà a la FAQ Anul·lació de notificacions electròniques.