- Tramitació electrònica
Millora dels avisos en les cerques de representacions
Les modificacions rellevants del text de l’Acord del Consell d’Administració d’aquesta entitat de 2009, són les següents:
1.- les sol·licituds es poden presentar amb formulari normalitzat, per mitjans telemàtics i a través de la finestreta única del Departament de Cultura.
2.- Si el sol·lcitant és entitat local o universitat només ho podrà fer per mitjans telemàtics i a través de la plataforma eaCat del Consorci AOC.
3.- Sistemes d’identificació i autenticació admesos: a través dels sistemes de signatura electrònica incorporats al DNIe, els certificats idCAT de CATCert i altres classificats amb nivell 3 o superior pel Consorci AOC, quant a persones físiques; i quant a persones jurídiques i persones que actuïn en nom d’altri, a través de certificats classificats amb nivell 3 o superior pel Consorci AOC.
4.- El seguiment de l’estat de la tramitació es farà a través de l’Oficina Virtual de Tràmits (OVT).