Millores en el tractament de la documentació adjunta al servei eRES

Des de fa unes setmanes hem rebut comentaris del servei eRES, relacionades amb errors en el moment de tractar els documents adjunts als assentaments d’entrada o bé de sortida.

En aquests moments ja s’està treballant en una nova plataforma per tal de emmagatzemar i gestionar aquesta documentació.

A partir de finals de febrer, tots aquests documents es desaran a la nova plataforma de DESAL, molt mes estable que l’actual.

3 Comentaris

  1. Gràcies per atendre els nostres comentaris sobre la documentació afegida. M’aprofito per a demanar-vos si també podeu arreglar el tema de destinataris i/o remitents, perquè no es poden modificar o intriduir noves dades, no hi ha, o no he trobat, cap opció per veure’ls tots i agrupar els que estiguin duplicats, ja que a vegades no surten les dades introduïdes, tampoc es pot buscar les persones físiques pel nom, els jurídiques sí, només pel NIF.

    MOLTES GRÀCIES

    1. Hi ha previst un nou evolutiu per a la gestió dels interessats que permetrà eliminar els repetits, actualització de dades, alta d’interessats,… Esperem que ja la tingueu disponible al mes de març.

  2. Estic d’acord amb el tema dels remitents i destinataris, sobretor pel que fa a “organitzacions”. S’hauria de permetre que poguessim introduir nosaltres el destinatari o , si més no, procurar-nos un index o relació a banda per saber com están introduïdes les dades.

    Un altre tema que caldria millorar és el de la cerca. Hi ha massa camps i la majoria de vegades no ens en sortim i ho hem de fer de manera manual. L’actual sistema no és massa eficaç, la veritat.

Connectem

La selecció de l'actualitat d'Administració Oberta a la vostra safata.

  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.
CA ES EN