Fi de termini per comunicar les licitacions de 2021 al Registre Públic de Contractes…tot preparat?

Tal com ja es va informar, el 28 de febrer és el darrer dia de termini per comunicar les licitacions del 2021 al Registre Públic de Contractes.

A continuació recordem els aspectes bàsics a tenir en compte per trametre els contractes:

  • Permisos: per trametre contractes cal que l’Administrador del teu ens et doni d’alta com a usuari de RPC i t’associï al teu organisme. Si pots accedir a RPC però no t’apareix el teu organisme, possiblement manca que t’associïn a aquest, cal que contactis amb l’Administrador del teu ens.
  • Tramesa: l’opció de tramesa permetrà enviar les dades introduïdes cap a la Junta Consultiva de Contractació Administrativa. En cas que no es vegi opció de trametre un contracte concret es poden consultar els motius pels quals no apareix l’opció de trametre. També està disponible la FAQ sobre la càrrega de contractes menors.
  • Estat dels contractes: el Registre Públic de Contractes estableix un circuit per la introducció i validació de la informació relativa als contractes. És important tenir present els possibles estats que poden tenir els contractes per assegurar que tots s’arriben a trametre al Registre. Fins que els contractes no estiguin validats no es mostraran al cercador del Registre Públic de Contractes.

Tota la informació sobre la tramesa de contractes es troba al Portal de Suport del Registre Públic de Contractes.

X