Millores i correctius del Servei Seu-e 2.0 i Transparència

milloresEl proper 20 de juliol, s’implementaran algunes millores i correctius al Servei Seu-e 2.0 i Transparència:

  • Visualitzacions gràfiques d’ítems destacats:
    • Pressupost (visió econòmica)
    • Pressupost detallat per programes
    • Liquidacions
    • Endeutament
    • Termini mig de pagament
    • Càrrecs electes

 

  • Traducció al castellà de tots els elements del portal
  • Millora de la visualització del quadre de classificació documental
  • Millores a la Seu-e:
    • Incorporació cercador Google Search
    • Ordenació dels tràmits destacats a la pàgina d’inici
    • Possibilitat d’implementació de la Seu-e extesa
  • Repensament ítem “Tauler d’edictes i anuncis”: redireccionament al Tauler Electrònic
  • Correcció de la descripció ciutadana dels ítems
    • “Càrrecs electes”
    • “Actes objecte de revisió en via administrativa”
    • “Resolucions sobre el règim d’incompatibilitats dels empleats públics”
    • “Agenda d’activitats”
    • “Grups municipals”
  • Creació d’ítems nous*
    • “Resolucions sobre el règim d’incompatibilitats dels alts càrrecs”
    • Publicació de pressupost detallat per programes a l’ítem “Pressupost”
  • Modificació d’apartat de l’ítem “Personal adscrit pels concessionaris i retribucions”
  • Modificació del nom d’alguns ítems
    • “Reglament de participació ciutadana” > “Normativa, reglaments i directrius de participació ciutadana”
    • “Grups polítics” > “Grups municipals”
    • “Resum del pressupost” > “Pressupost”
  • Incorporació de la descripció ciutadana dels ítems pendents
  • Eliminació dels ítems:
    • “Atenció al client dels contractes de gestió de serveis públics”
    • “Pressupost detallat”
  • Implementació automàtica i formulari dels ítems
    • “Consultes més freqüents sobre contractació”
    • “Convenis urbanístics”
    • “Cost efectiu dels serveis”
    • “Criteris interpretatius de contractació”
    • “Directori d’associacions i entitats”
    • “Registre d’empreses classificades”
    • “Registre de licitadors”
  • Implementació del formulari dels ítems
    • “Memòries i documents de projectes normatius en curs”
    • “Agenda i activitats de les associacions”
    • “Alliberats sindicals”
    • “Avaluacions de les polítiques públiques.”
    • “Calendari de conservació i règim d’accés documental”
    • “Codi de conducta dels grups d’interès”
    • “Consultes més freqüents rebudes pels ciutadans o organitzacions”
    • “Directives, instruccions, circulars i respostes a consultes sobre les normes”
    • “Estudis d’impacte ambiental i paisatgístic”
    • “Incidències de serveis “
    • “Incidències de trànsit”
    • “Informació de l’execució dels convenis”
    • “Instruments de descripció documental”
    • “Llistes de personal per cada procés de formació i/o promoció”
    • “Opinions i propostes dels grups polítics”
    • “Organigrama de l’ens”
    • “Processos participatius en tràmit”
    • “Quadre de classificació documental”
    • “Registre d’eliminació de documents”
    • “Reglament de Participació ciutadana”
    • “Resolucions de recursos, actes de desistiment, renúncia i resolució de contractes”
    • “Resolucions relatives a les declaracions d’activitats, patrimonials i d’interessos dels alts càrrecs”
    • “Resolucions sobre el règim d’incompatibilitat dels empleats públics”
    • “Responsable de comunicació/premsa”
    • “Xarxes socials”
    • “Avaluació de l’aplicació de les normes”
  • Correccions de funcionalitats:
    • Millora de la visualització dels arxius adjunts als ítems
  • Correcció de diversos errors ortogràfics en els títols i textos

Els canvis es realitzaràn el proper dimecres 20 de juliol entre les 14 i les 18 hores. Si necessiteu més informació, podeu contactar amb nosaltres a través del Portal de Suport de Transparència.

*Nota: els nous ítems es publiquen com a “no visibles”. Cada ens haurà d’accedir al portal, revisar, completar i posar-ho en mode visible.

X