- Tramitació entre administracions
Publicades les subvencions per a la implementació de programes estratègics i de projectes específics dels museus
El Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL) ha habilitat un tràmit per a la comunicació del nomenament dels representants dels ens locals al Ple del CPNL i al Consell de Centre.
Aquest tràmit facilita la comunicació de la designació o cessament dels representants entre ens locals i el CPNL i n’assegura la correcta recepció a l’àmbit corresponent.
Així, cada cop que calgui comunicar la designació o cessament d’un representant al Ple del CPNL o al Consell de Centre, s’ha accedir al nou tràmit disponible al Catàleg de tràmits d’EACAT.
Per a qualsevol aclariment, contacteu amb la Gerència del Consorci per a la Normalització Lingüística mitjançant correu electrònic gerencia@cpnl.cat o al telèfon 93 272 31 00.
Per tramitar aneu a la secció Tràmits, en el Catàleg de tràmits CPNL i, concretament en el servei CPNL – Comunicació del nomenament del representant al Ple del CPNL i al Consell de Centre.