Ja s’ha obert el termini de matriculació de la segona edició del Postgrau d’Administració Electrònica i Govern Obert al Món Local, organitzat per la Fundació UdG i la Diputació de Girona i amb la col·laboració del Consorci AOC.
El Postgrau, que iniciarà les classes el proper 27 de setembre, té com a objectiu capacitar als treballadors del món local en els àmbits de l’administració electrònica i el govern obert per millorar la qualitatac de les administracions locals.
El Postgrau s’adreça a:
- Treballadors de les administracions locals de Catalunya: tècnics, administratius, secretaris, interventors, càrrecs electes, càrrecs eventuals i personal que es trobi immers en el procés d’implantació de la e-administració i el govern obert als ens locals o bé vulgui saber en què consisteix i quins són els reptes i canvis que comporta.
- Titulats i professionals del sector privat que treballin o vulguin treballar conjuntament amb l’Administració pública en els àmbits objecte d’estudi del postgrau.
El Postgrau, que consta de 30 ECTS (168 hores presencials) es realitza dos caps de setmana al mes (divendres de 16 a 21 h i dissabte de 9 a 14 h), al Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona (Girona).
Podeu obtenir més informació sobre calendari, professorats, preu, sistema d’avaluació, etc., al web del programa del Postgrau d’Administració Electrònica i Govern Obert al Món Local.