El Congrés de Govern Digital Local, organitzat per l’AOC i amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, és el fòrum de debat de referència a Catalunya en l’àmbit de l’administració digital. Aquesta edició en concret, focalitzada en l’àmbit local, pretén posar èmfasi en totes aquells projectes i iniciatives de l’àmbit local que persegueixen una transformació digital de les dinàmiques, processos i formes de treball dels ens més propers a la ciutadania, amb l’objectiu de donar resposta als nous reptes que ens toquen afrontar derivats de la veritable revolució social, econòmica i cultural que suposa la societat digital.
En aquest sentit, el programa se centrarà en aquests eixos, focalitzats en els resultats dels projectes i serveis:
- Generació d’estalvis, simplificació i riquesa
- Innovació en nous serveis públics disruptius
- Disseny de serveis centrats en el ciutadà
- Avaluació de l’impacte a la societat
- Generació de confiança i transparència
El passat mes d’octubre vàrem iniciar una campanya de “Call for papers” per a recollir propostes de sessions per a configurar el programa. Si coneixes alguna experiència o bona pràctica a la teva organització que consideres que pot ser un referent públic en algun d’aquests àmbits fes-nos-la arribar. Un comitè d’experts format per membres de diferents institucions vinculades a l’àmbit local valoraran les diferents propostes i les prioritzaran per configurar el programa.
El Comitè de Programa està format per membres de les següents institucions:
- Ajuntament de Barcelona
- Associació Catalana de Municipis
- Col·legis de secretaris, interventors i tresorers d’administració local de Catalunya
- Consorci AOC
- Consorci LOCALRET
- Diputació de Barcelona
- Diputació de Girona
- Diputació de Lleida
- Diputació de Tarragona
- Federació de Municipis de Catalunya
Pots enviar-nos la teva proposta fins el proper 1 de desembre de 2017. Afanya’t! Només queden dues setmanes!
Si tens qualsevol dubte pots contactar amb nosaltres a través de: info@governdigital.cat