Suport > Telèfon del Centre d'Atenció a...

Telèfon del Centre d’Atenció a l’Usuari del Consorci AOC

Pots contactar amb el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari a través dels telèfons  902 90 10 80* 93 272 25 01, tot i que et recomanem,  per tal d’evitar-te esperes innecessàries, fer servir el formulari de contacte, mitjançant el botó “obre una petició”, que trobaràs a la part superior dreta d’aquesta mateixa pagina.

A tenir en compte:

  • El Consorci AOC no cobra res per les trucades al CAU ( Centre d’Atenció a l’Usuari)
  • El preu de la trucada pot variar segons la xarxa des de la que es truca sigui fixa o mòbil
  • La Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris (RD Legislatiu 1/2007) estableix que els telèfons d’atenció a usuaris no poden “incorporar un import addicional en benefici de l’empresari“, precepte que compleix l’ús del nostre 902.
 *Aquest número és un servei de tarifació especial (no confondre amb “tarifació addicional”) en el qual el preu de la trucada el determina l’operador de telefonia de l’usuari que truca. Pots consultar la tarifa del teu operador de telefonia per saber-ne el preu. Aquí tens les tarifes publicades pels principals operadors: Jazztel | Movistar | Orange | Vodafone
Aquesta informació ha estat útil?
Sí
NoNo
El 45% l'ha trobat útil (22 vots)
Millora aquest contingut

6 Comentaris

  1. Este pretexto para poner un 902 en lugar de un 93, es un “engaña-bobos”. Con la tecnologí actual se puede contratar una línea 93 y cambiarlo de titular cada vez que se necesite.
    Además si de verdad fuera esta la causa, también existen los números 900, gratuitos para los ciudadanos. No estoy en contra de que cobre, si de que nos traten de tontos.

    1. Hola Javier,

      Gracias por compartir tu opinión con nosotros. Como bien dices, los números 900 son gratuitos para quien llama pero no para quien recibe la llamada, que es quien asume el coste íntegramente. Por ello, y con el objetivo de mantener los costes del servicio lo más bajos posible tenemos un modelo compartido basado en nuestro 902: nosotros no cobramos nada por la llamada y quien llama paga según tenga pactado con su operadora.

      Hay también otros motivos operativos y de seguridad que nos decantaron hacia esta opción como la posibilidad de explotar informes de actividad o gestionar (sin intervención del proveedor de la línea y al instante) hacia donde se desvía el número. En cualquier caso, no existe intención de engañar a nadie.

      Dicho esto, conscientes que las operadoras no incluyen en sus tarifas planas las llamadas a 902 y que el coste es variado, en febrero pusimos en marcha este Portal de Soporte, para facilitar el autoservicio, y el formulario de consulta (“Obre una petició”, del margen superior derecho), que hace innecesaria la llamada. Si a pesar de todo, el usuario quiere hacer la gestión por teléfono, tiene el 902 en las condiciones y términos que explicamos aquí.

      Cordialmente,

      Suport AOC

  2. CONSTRUCCIONS TRESANCHEZ, SL

    El temps d’espera alhora de ser atès pel vostre personal,
    He trucat moltes vegades i sempre surt una locució que ens diu, els nostres agents estan ocupats…
    Temps espera superior a 3 minuts.
    Si sempre és cert supera i molt més els tres minuts, fins i tot els 10.

    1. Hola,

      En primer lloc, lamentem el temps d’espera, però tanmateix et comentem que tot i que els recursos són limitats, i en la locució s’informa que el temps d’espera pot ser superior als 3 minuts, també s’ofereix l’opció de contactar mitjançant el formulari, a través del qual ens pots fer arribar el teu dubte. Recordar-te també que pots consultar totes les nostres FAQ’S al portal de suport.

      Dispensa les molèsties,

      Atentament,

  3. Poder solucionar algun problema amb les aplicacions de Consorci AOC és un miracle. Les peticions obertes a través del portal son eternes respostes demanant captures de pantalla i intentar trucar i que algú contesti … no m’ha passat mai…
    Realment complica molt la nostra feina el fet de no poder tenir respostes ràpides que solucionin els problemes en aquest cas concret amb l’apliacació ERES.

    1. Hola Anna,

      Es cert, que sovint calen captures per tal de documentar l’error, és el procediment que segueixen les peticions si no es poden resoldre en un primer nivell com es el teu cas, t’han demanat captures per tal de traslladar el teu dubte al departament tècnic.
      Pel que fa al nostre telèfon del Centre d’Atenció a l’Usuari, rebem des de 100 trucades diàries i els recursos són limitats. La franja horària on hi ha més trucades es de 10 a 13h, per tant pots provar de trucar fora d’aquesta franja.

      Atentament,

      Suport AOC

Fet amb tecnologia digital de DeMomentSomTres