Restabliment contrasenya d’inici dels professionals

Per poder autogestionar-te el canvi de contrasenya per accedir a l’Hèstia, només cal clicar l’opció “He oblidat la contrasenya” de la pantalla d’inici de sessió. Rebràs un codi de verificació al correu electrònic que tens especificat dins l’Hèstia. Aquest codi és transitori i permet canviar-te la contrasenya, que ha d’incloure tots els criteris especificats a la pàgina de canvi de contrasenya. El codi de verificació té una vigència d’uns minuts, després caduca. El pots sol·licitar fins a 3 cops abans de bloquejar l’usuari

Els usuaris amb rol “Coordinador” (o tècnics habilitats) també poden canviar fàcilment la contrasenya d’inici de la resta de professionals de la seva àrea bàsica. Des de l’apartat “Configuració”, opció “Usuaris” de la pestanya “Gestió d’usuaris”, s’ha de seleccionar l’usuari alq ue cal restablir la contrasenya, i un cop a dins, a l’apartat “Compte” trobarà l’opció per canviar la contrasenya. El coordinador posarà, escrivint-la per duplicat, una contrasenya d’inici nova i un cop pitjat el botó “Restablir”, i ja podràs accedir a l’Hèstia amb aquesta contrasenya, tot i que l’hauràs de canviar per la que decideixis per motius de seguretat:

Aquesta informació ha estat útil? NoSí
No hi ha valoracions d'aquesta FAQ
Close Bitnami banner
Bitnami