Contrasenya d’un sol ús per accedir a la notificació

Les contrasenyes d’un sol ús tenen les següents característiques:

  1. Només es poden fer servir per accedir al sistema que l’està sol·licitant.
  2. Tenen una vigència temporal limitada (en general de 30 minuts).
  3. Només es poden fer servir en una transacció.
  4. Són d’ús personal i intransferible.

Per aconseguir la contrasenya d’un sol ús accedireu a la següent pantalla:

Recomanacions per a l’ús del mecanisme d’identificació basat en l’enviament de contrasenyes d’un sol ús al telèfon mòbil o a una adreça de correu electrònic:

Correu electrònic:

  1. Fer servir contrasenyes d’accés a la bústia de correu prou robustes (combinacions de lletres, números i caràcters especials amb una llargària no inferior a 8 caràcters) i canviar-les amb una periodicitat no inferior a un any.
  2. Fer servir un compte de correu electrònic d’ús exclusiu i mai comptes de correu d’ús col·lectiu.
  3. Si es té alguna sospita que el mitjà ha estat compromès des del punt de vista de la seguretat (intents d’accés, evidències d’accés d’origen desconegut, etc.) cal canviar immediatament la contrasenya d’accés al correu electrònic.
  4. Mantenir els equips amb els que s’accedeix al correu electrònic lliure de programari malintencionat. Es recomana fer servir antivirus fiables amb regularitat.
  5. Mantenir actualitzat el sistema operatiu i navegadors amb els que s’accedeix al correu electrònic.
  6. En cas d’accedir al servei que requereix la contrasenya des d’un equip d’ús públic, tancar la sessió i el navegador un cop finalitzat l’ús d’aquest.

 

Telèfon mòbil:

  1. Cal protegir amb una contrasenya l’accés al dispositiu (preferiblement numèrica, no de patró) i cal configurar que el bloqueig es dispari automàticament en tancar o transcorregut un període de temps.
  2. Cal protegir amb una contrasenya el desbloqueig de la targeta SIM.
  3. En cas de pèrdua o robatori de l’aparell, cal donar-lo de baixa immediatament seguint el procediment que l’operador hagi indicat. En general, cal tenir apuntat el codi IMEI que identifica el dispositiu (podeu conèixer el vostre IMEI teclejant *#06#).
  4. Mantenir el telèfon lliure de programari malintencionat. Es recomana fer servir antivirus fiables amb regularitat.
  5. Mantenir actualitzat el sistema operatiu del telèfon.
Aquesta informació ha estat útil?
Sí
NoNo
El 31% l'ha trobat útil (391 vots)
Millora aquest contingut

42 Comentaris

    1. Hola Javier,

      Necesitaríamos saber que pasos estas siguiendo, por lo que, si aun no has podido acceder a la notificación, te recomendamos que contactes con nuestro centro de Atención al Usuario a través del botón “abre una petición” que encontraras en el margen superior derecho de esta misma pagina.

      Atentamente,

      Soporte AOC

    1. Hola Anna,

      Com no sabem quins passos estàs seguint, ni tan sols si et surt algun error, et recomanem que els hi ampliïs la informació, als nostres companys del centre d’Atenció a l’Usuari a través del botó “obre una petició” que trobaràs al marge superior dret d’aquesta mateixa pagina.

      Atentament,

      Suport AOC

    1. Hola Isabel,

      Per tal de resoldre el teu dubte, ens manca informació, com per exemple, el detall de l’error. Per tant, et recomanem que contactis amb el Nostre Centre d’Atenció a l’usuari, a través del botó “obre una petició” que trobaràs al marge superior dret d’aquesta mateixa pagina.

      Atentament,

      Suport AOC

    1. Hola Jorge,

      Para poder ayudarte necesitamos más información, por lo que te recomendamos que contactes con Nuestro Centro de Atención al usuario a través del botón “abre una petición” que encontraras en el margen superior derecho de esta misma pagina.

      Atentamente,

      Soporte AOC

    1. Hola Kirill.

      Per a consultes operatives, pots contactar amb el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari a traves del botó “obre una petició” que trobaràs al marge superior dret d’aquesta mateixa pagina, ja que el canal per on has fet el teu comentari, és per a fer suggeriments o propostes de millora.

      Atentament,

      Suport AOC

  1. Tengo ya 4 contraseñas pero no se donde tengo que introducirlo. En la pantalla me da solo a opcion de poner mi NIE y debajo mi nr de mobil . Luego tengo a opción de entrar en idCAT mobil y certificado digital.

    1. Hola Luigi,

      Para revisar el problema por favor abre una petición de soporte a través de la opción “Obre una petició” que aparece en el margen superior derecho de la página.

      Atentamente,

      Suport AOC

  2. no rebú el códig, ni al móvil ni al email, dels dni de cap dels contribunyes
    Desitjo saber de quin dni pertany el vostre avis.
    Grácies
    Laura

    1. Hola Laura,

      Dispensa, el dia 28 es va detectar una incidència en l’enviament de SMS que actualment es troba resolta, si us plau prova-ho de nou.
      Per saber amb quines dades està dipositada la notificació per a la que has rebut avís, caldrà contactar amb l’organisme que envia la notificació.

      Atentament,

      Suport AOC

    1. Hola Josep,

      Si tens qualsevol problema en la recepció del codi si us plau obre una petició de suport a través de l’opció que trobaràs en el marge superior dret de la pàgina.

      Atentament,

      Suport AOC

  3. Manuel Armenteros Alvaro

    No me he enterado de nada, demasiada información y demasiados códigos y registros para la configuración, no es nada claro. Debería de ser más simple, no todos somos ingenieros informáticos.
    Gracias y atentamente

    1. Hola Manuel,

      Si tienes cualquier duda o problema para obtener una contraseña de un solo uso por favor abre una petición de soporte a través de la opción que encontrarás en el margen superior derecho de la página.

      Atentamente,

      Soporte AOC

    1. Hola Gina,

      Para revisar tu caso por favor abre una petición de soporte a través del enlace que encontrarás en el margen superior derecho de la página.

      Atentamente,

      Suport AOC

    1. Hola Montse,

      Et recomanem revisar les dades que s’indiquen en aquesta FAQ.
      En cas de persisitir l’error, per tal de revisar el cas si us plau obre una petició de suport a través de l’opció que trobaràs en el marge superior dret de la pàgina.

      Atentament,

      Suport AOC

  4. Resulta que m’informen que tinc una notificació, i tot i posar el DNI i el número de tf o el correu electrònic no em deixa accedir per tenir un codi d’accés. No crec que estigui fent res malament.

    1. Hola Josep,

      Si es tracta d’una notificació accessible amb paraula de pas i estàs posant el DNI i el telèfon als quals va adreçada la notificació, per revisar el cas si us plau obre una petició de suport a través de l’opció que trobaràs en el marge superior dret de la pàgina.

      Atentament,

      Suport AOC

    1. Hola Miquel,

      Per revisar el teu cas si us plau obre una petició de suport a través de l’opció que trobaràs en el marge superior dret de la pàgina.

      Atentament,

      Suport AOC

    1. Hola Josep,

      Quan sol·licites la contrasenya d’un sol ús, des de la mateixa plana d’accçes a la notificació la pots introduir per validar-la i accedir a la notificació.
      Si tens qualsevol problema en accedir a la notificació si us plau obre una petició de suport a través de l’opció que trobaràs en el marge superior dret de la pàgina.

      Atentament,

      Suport AOC

    1. Hola Xavi,

      Per tal de revisar la teva incidència si us plau obre una petició de suport a través de l’opció que trobaràs en el marge superior dret de la pàgina.

      Atentament,

      Suport AOC

  5. Hola,
    Haig d’entrar a una notificació però hi ha el telèfon de l’empresa i no es un mòbil i no puc capturar el codi per entrar.
    Com puc cambiar el mòbil ?
    Gràcies,

    1. Hola Montserrat,

      Per modificar les dades de dipòsit d’una notificació cal que t’adrecis a l’organisme notificador.

      Atentament,

      Suport AOC

CA ES EN