Suport > Quin format ha de tenir...

Quin format ha de tenir la factura electrònica?

El format de la factura electrònica definit per l’Administració General de l’Estat i implantat al servei e.FACT del Consorci AOC és un XML amb una estructura determinada coneguda com facturae.

Actualment, les versions de Facturae acceptades pel servei eFACT, d’acord amb la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el Sector Públic, són 3.2 i 3.2.1.

Si envieu les factures en un format anterior, aquestes seran rebutjades.

Podeu obtenir més detall de l’esquema del format i versions a la plana: http://www.facturae.es.

Contingut relacionat: Com es pot crear i enviar una factura electrònica?

Aquesta informació ha estat útil?
Sí
NoNo
El 17% l'ha trobat útil (114 vots)
Millora aquest contingut

4 Comentaris

    1. Hola Jose,

      En el teu cas et recomanem que contactis amb el nostre centre d’atenció a l’usuari, a traves del botó “obre una petició” que trobaràs al marge superior dret d’aquesta mateixa pagina. Pots adjuntar l’XML amb informació detallada i ampliada de la teva consulta o dubte, per tal que ho puguin revisar i donar-te una ràpida resolució.

      Atentament,

      Suport AOC

  1. Un desastre i no soluciona el meu problema. El codi d’error que em genera la factura rebutjada no el puc trobar a l’ajuda, per tant no sé que esta fallant.

    1. Hola Nil,

      Si no trobes el codi d’error a la següent FAQ: Principals codis d’error de rebuig tècnic del servei e.FACT? , és per què es tracta d’un avís comercial i per tant hauras de consultar amb l’ens receptor.
      Tanmateix si tens qualsevol dubte adicional , pots contactar amb el nostre centre d’atencio a l’usuari a través del botó “obre una petició” que trobaràs al marge superior dret d’aquesta mateixa pagina.

      Atentament,

      Suport AOC

Fet amb tecnologia digital de DeMomentSomTres