Què ha de fer una Administració Pública proveïdora d’altres ens?

En el cas que sigueu una Administració Pública que actua com a proveïdora d’altres administracions públiques, i que per tant, ha d’emetre’ls-hi factures electròniques, podeu fer-ho a través de la bústia de lliurament que ofereix e.FACT, serveis gratuïts d’enviament de factures o bé, servir-se de solucions de facturació pròpies o de mercat.

En aquest sentit, us recomanem que visiteu el Portal de Suport a Empreses, on trobareu informació útil sobre aquest vessant vostra de proveïdors d’altres administracions públiques.

El portal recull informació dirigida als proveïdors de les Administracions Públiques per saber com enviar-los factures electròniques, per donar compliment, entre d’altres a la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el sector públic.

Aquesta informació ha estat útil?
Sí
NoNo
El 100% l'ha trobat útil (3 vots)
Millora aquest contingut

0 Comentaris

    CA ES EN