Què ha de fer l’operador que ha fet una emissió errònia, i no la troba per a revocar-la?

Si l’emissió s’ha fet en programari, el certificat encara no s’ha generat i, per això, no el pot revocar. Per tant, simplement s’ha de fer una nova emissió deixant que caduqui l’anterior (als 90 dies) per si sola. L’operador no tindrà problemes d’unicitat amb aquest certificat perquè fins que el ciutadà no realitza la descarrega no s’emet el certificat. S’ha de lliurar al ciutadà només el document de compareixença associat a l’emissió correcta, però l’Entitat de Registre idCAT s’ha de quedar les còpies signades de totes dues operacions, l’emissió errònia i la correcta.

Si l’emissió del certificat s’ha fet en dispositiu Clauer idCAT, si que s’haurà emès en aquell moment, per tant s’haurà de cercar per “Consulta de Certificats” mitjançant les dades del ciutadà (Ex. NIF). Aquí es trobarà el certificat i es pot accedir a les dades des de l’enllaç “Veure” on, entre d’altres opcions, apareix la de revocar el certificat. En cas que no es trobi el certificat perquè no s’hagi generat, es pot fer una nova emissió directament. Com a mesura preventiva, es fa servir un Clauer idCAT diferent al que s’ha fet servir.

Aquesta informació ha estat útil? NoSí
El 50% l'ha trobat útil (4 vots)
Millora aquest contingut

0 Comentaris

CA ES EN