Problemàtiques d’EAIA

Fa referència tant a la als problemes detectats pel professional com els manifestats per l’usuari en el decurs de la relació.
Les problemàtiques es poden registrar una sola vegada, ja que aquesta es podrà prorrogar en el temps, mitjançant la Data d’Inici i Fi, o tornar a obrir si està tancada.
Per defecte el programa dona com a Data d’Inici el dia en que s’introdueix la problemàtica, i com a Data de Fi el 31 de desembre de l’any en curs. Aquestes dates es poden modificar en qualsevol moment, editant la problemàtica, per exemple: si una problemàtica finalitza en una data anterior a la que hi consta a l’aplicació es modificarà la data de fi i es registrarà la data en la que finalitza.
Per afegir una problemàtica cal prémer el botó “Problemàtica”. Seguidament Hèstia obrirà el formulari per poder registrar la problemàtica en qüestió.

T'ha estat útil aquesta informació? NoSí (Ninguna valoración todavía)
No hi ha valoracions d'aquesta FAQ