GS – Per què no apareix l’opció de signar i finalitzar un tràmit?

  • Primer de tot, cal que verifiquis que disposes de permís de signatura del servei.

Si no és així, cal contactar amb el Gestor d’usuaris d’EACAT del teu ens per a que els assigni. Més informació: Com puc assignar permisos d’un servei a un usuari d’EACAT?

  • Una altra de les causes és que manquin dades per a emplenar al document. En aquest sentit, s’hauria de verificar si apareix alguna de les pestanyes del tràmit en vermell.

En cas afirmatiu caldria emplenar les dades necessàries fins que apareguin totes les pestanyes de color verd. En aquest moment, apareixen disponibles les opcions de signatura del tràmit.

  • Si el tràmit té una pestanya per afegir els usuaris signadors de la tramesa, caldrà que estiguis afegit en aquesta pestanya per a poder visualitzar l’opció de signar.

Per solucionar-ho, cal editar aquesta pestanya afegint el teu usuari com a signador. Si no apareixes el motiu és que no tens permís de signatura del tràmit (apartat 1).

Si tot això és correcte i no apareix l’opció per signar la tramesa d’EACAT, contacteu amb el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari al respecte, a través del Formulari de contacte

Aquesta informació ha estat útil? NoSí
No hi ha valoracions d'aquesta FAQ
Close Bitnami banner
Bitnami