MyGov: com donar accés a MyGov des del web del meu ens

El mòdul MyGov està disponible per a totes les administracions públiques i ens del sector públic de Catalunya. És accessible:

Automàticament

  • De forma automàtica per als ens usuaris del servei de Seu-e i Transparència, i e-TRAM. L’accés a MyGov es realitzarà des d’un apartat accessible al servei de Seu-e i Transparència de cada ens, concretament des de l’ítem “El meu espai personal“ (anteriorment anomenat “els meus tràmits (carpeta ciutadana)”).
  • També els ens amb l’actual servei e-TRAM des del seu catàleg de tràmits derivaran cap al nou mòdul MyGov. A futur, i en el nou e-TRAM (actualment en pilotatge) tindrà un espai destacat en el catàleg de tràmits.

Sota demanda

  • Pels ens públics catalans que no utilitzen els serveis de Govern Obert (Seu-e i Transparència) ni l’e-TRAM de l’AOC, hauran de fer una petició a través d’EACAT:

[EACAT Tràmits > prestador Consorci AOC, Servei CAOC – Sol·licitud de serveis > Tràmit “Sol·licitud d’alta i modificació dels serveis de l’AOC – Servei de Govern Obert: Seu-e, MyGov, Transparència i DDOO]

Després de la pertinent sol·licitud en pocs dies des de l’AOC et retornarem un enllaç personalitzat per a que el puguis publicar a la teva seu i/o portal de tràmits. Caldrà també que ens enviïs l’escut / logo per a que puguem incorporar-lo.

Aquesta informació ha estat útil? NoSí (No Ratings Yet)
No hi ha valoracions d'aquesta FAQ
Close Bitnami banner
Bitnami