Motius d’error al registre d’alta en línia del idCAT Mòbil
El procés de registre en línia és molt senzill però es poden produir situacions en les què no es completi correctament. A continuació tens alguns dels possibles motius:
Error | Possibles causes | Proposta de solució |
Codi de barres de TSI incorrecte | Estàs posant el CIP (el codi que apareix al davant de la targeta TSI) o el codi de barres incorrectament |
|
Estàs posant el codi de barres del resguard i no el de la targeta |
|
|
Error de número d’afiliació de MUFACE | Estàs fent servir la targeta de la mútua (p.e. Adeslas) i no la de MUFACE |
Nota: Pots fer servir MUFACE tant si ets el titular com el beneficiari, ara bé, tingués present que el número d’afiliació per ambos serà el mateix i la data d’alta la trobaràs a l’extrem esquerra de la targeta. |
+
Error | Possibles causes | Proposta de solució |
El telèfon mòbil està associat a un altre ciutadà | El número de telèfon mòbil que estàs indicant ja està donat d’alta a idCAT Mòbil a nom d’un altre ciutadà (cada número es vincula només a una persona). |
|
No he rebut l’SMS amb el codi ![]() |
No has posat correctament el número de telèfon mòbil. |
|
L’operadora de telefonia que envia l’SMS ha registrat alguna incidència. |
|
Error | Possibles causes | Proposta de solució |
Document d’identitat oficial incorrecte | Estàs posant un número de DNI o TIE i al Catsalut en consta un altre |
|
Estàs intentant posar un número de NIE en comptes d’un DNI o una TIE (recorda que TIE i NIE no són el mateix). |
|
|
Data de caducitat incorrecta | No es disposa de la data de caducitat del document amb format (dd/mm/aaaa) |
|
L’alta amb certificat digital pot fer-se amb idCAT Certificat, DNIe o qualsevol altre acceptat per tramitar a la Seu electrònica de l’Administració de la Generalitat de Catalunya. Consulta els requisits
No pots donar-te d’alta amb el certificat digital? Consulta l’alta presencial
Aquesta informació ha estat útil?
El 20% l'ha trobat útil (2970 vots)
Millora aquest contingut
0 Comentaris