Motius d’error al registre en línia

El procés de registre en línia és molt senzill però es poden produir situacions en les què no es completi correctament. A continuació tens alguns dels possibles motius:

Error Possibles causes Proposta de solució
No he rebut l’SMS amb el codi idcat-sms_missatge No has posat correctament el número de telèfon mòbil. Confirma el número de telèfon i torna-ho a provar
L’operadora de telefonia que envia l’SMS ha registrat alguna incidència. Prova-ho més tard i, si el problema persisteix, consulta els canals de suport per obrir una petició
No puc completar el registre sense certificat digital idcat-sms_error Amb l’objectiu de mitigar el risc de suplantació de la identitat durant la fase de registre, s’ha limitat el número de vegades que un usuari pot intentar-ho, de manera que:

  • Després de 3 intents, en una mateixa sessió, independentment del NIF que s’informi a cada intent, el sistema demanarà un codi CAPTCHA per completar les operacions d’alta.
  • Després de 3 intents per un mateix valor del NIF, i durant 48 hores, el sistema demanarà el codi CAPTCHA per aquest.
  • Després de 5 intents per un valor donat del NIF, independentment de la sessió i del temps, es bloquejarà l’usuari associat, i el procés d’alta sols es podrà completar amb certificat digital o presencialment.
Fer el registre amb un certificat digital
  Fer el registre presencialment
Aquesta informació ha estat útil?
Sí
NoNo
El 11% l'ha trobat útil (117 vots)
Millora aquest contingut

36 Comentaris

  1. Antonio Badiella Abril

    No m’acceptat com a vàlid el meu DNIe que té un certificat vàlid.
    Intento fer-ho sense certificat digital i tampoc em deixa. En principi va tot bé però el telef mobil que sur a les dades capturades te 5 xifres devant que no les hi he posat jo. no se si l’error es per culpa d’aixó.

    Em sembla ridicul que per fer qualsevol gestió o tramitació amb la Generalitat hagis de tenir el icatmobil o un certificat digital quan de la mateixa manera que doneuel certificat per internet, podrieu considerar com a suficient posar el DNI el Núm de la Seguretat Social i el mobil., i fins i tot sense el mobil.

    Salut.

    1. Hola Antonio,

      Comentar-te, que tot i que el nostre validador si que valida el DNIe, és el propi prestador de tràmit qui defineix quin tipus de certificat serà acceptat com a vàlid.

      Atentament,

      Suport AOC

  2. Bones, em diu textualment:
    “Ho sentim!
    No s’ha pogut completar l’alta
    Error realitzant la consulta, si us plau torneu a intentar-ho. Si el problema persisteix poseu-vos en contacte amb Suport.”
    Després del 3er intent desisteixo. Jo no puc anar a les oficines doncs en l’horari que están obertes treballo. Sembla mentida que al S.XXI sigui tan dificil fer un tràmit online. Quina solució em doneu?
    Perquè per obtenir el certificat digital què he de fer?

    Gràcies.

    1. Hola Xavier,

      Lamentem el teu desconet amb el procés d’alta de l’idCAT mòbil, pots tornar-ho a provar sempre que no hagis fet 5 intents, doncs es bloquejarà l’usuari, si mentre ho intentes et dóna error, pots contactar amb el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari a través del botó “obre una petició” que trobaràs a la part superior dreta d’aquesta mateixa pàgina.
      Pel que fa al certificat digital el pots demanar online pero hauràs d’anar a una entitat de registre per tal d’obtenir-lo.
      Pots veure les següents FAQ’S: Com sol·licito l’idCAT per Internet? i On puc obtenir l’idCAT?

      Atentament,

      Suport AOC

    1. Hola Daniela,

      Para ver que tipos de documentos acepta el iCAT Mòvil puedes ver la siguiente FAQ: Cómo me puedo dar de alta en el idCAT Móvil?.

      Si sigues con alguna duda siempre puedes contactar con nuestro Centro de Atención al Usuario a través del botón “abre una petición” que encontraras en la parte superior derecha de esta misma página.

      Atentamente,

      Soporte AOC

    1. Hola Joan,

      Per tal de poder fer comprovacions, t’hauràs de posar en contacte amb el Nostre centre d’Atenció a l’usuari a través del botó “obre una petició” que trobaràs a la part superior dreta d’aquesta mateixa pàgina, estaràn encantats d’ajudar-te!

      Atentament,

      Suport AOC

  3. Em dona el següent error:Ho sentim!
    No s’ha pogut completar l’alta
    Error realitzant l’alta, si us plau torneu a intentar-ho. Si el problema persisteix poseu-vos en contacte amb Suport.

    Ho necessito urgent i ho tinc complicat per fer-ho presencial, Què puc fer?

    1. Hola Xavi,

      En aquest cas, has de contactar amb el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari, a través del botó “obre una petició” que trobaràs a la part superior dreta d’aquesta mateixa pàgina. Estaràn encantats d’ajudar-te!

      Atentament

      Suport AOC

  4. He provat tres vegades i sempre dona error, el missatge és:

    Ho sentim!
    No s’ha pogut completar l’alta
    Error realitzant l’alta, si us plau torneu a intentar-ho. Si el problema persisteix poseu-vos en contacte amb Suport.
    tinc una notificació per obrir i no trobo la manera d’accedir 🙁

    1. Hola Nadala,

      Per tal d’ajudar-te, fan falta dades personals, pel que et recomanem contactar amb el nostre centre d’Atenció a l’Usuari a través del botó “obre una petició” que trobaràs a la part superior dreta d’aquesta mateixa pàgina.

      Atentament,

      Suport AOC

  5. Hola, ja m’he registrat però quan poso el dni i el mobil per accedir al lloc on vull, diu que no està registrat.
    És immediat o tarda unes hores?
    Gràcies

    1. Hola Maria,

      Per tal de registrar-te a l’idCAT mòbil has de seguir els passos de la següent FAQ: Com em puc donar d’alta a l’idCAT Mòbil?
      L’alta es inmediata, has de rebre un codi mitjançant un SMS al telèfon mòbil consignat. Caldrà posar el codi rebut i declarar la veracitat de les dades introduïdes i l’acceptació de les condicions d’ús mitjançant el selector disposat a l’efecte. Prement el botó ‘Dóna’m d’alta’, l’alta es portarà a terme.

      Atentament,

      Suport AOC

  6. Em dona un tipus d’error que no és cap dels que comenteu i no em deixa continuar. Ho he provat 4 vegades, a hores diferents, i continua donant el mateix error.
    Diu:
    Ho sentim!
    No s’ha pogut completar l’alta
    Error realitzant la consulta, si us plau torneu a intentar-ho. Si el problema persisteix poseu-vos en contacte amb Suport.
    Número DNI

  7. He introducido dos veces los datos para el alta sin certificado: DNI, caducidad, nacimiento, código de tarjeta sanitaria. Ambas veces correctamente. Lo sé porque el autocompletar ha guardado los datos introducidos, así que he podido comprobar que estaban bien. No lo he probado una tercera para que no se bloquee. Sería interesante que el mensaje de error diese más detalles del motivo del error, para poder ponerle remedio.

    1. Hola Miguel Ángel,

      Si te da error en diferentes ocasiones y no te especifica el error, puedes contactar con nuestro Centro de Atención al Usuario, a través del botón “abre una petición” que encontraras en el margen superior derecho de esta misma pagina, o si lo prefieres puedes acudir directamente a una entidad de registro a darte de alta de manera presencial: Cómo me puedo dar de alta presencialmente en idCAT Móvil?

      Atentamente,

      Soporte AOC

    1. Hola Sonia,

      Per revisar l’error si us plau obre una petició de suport a través de l’opció que trobaràs en el marge superior dret de la pàgina.

      Atentament,

      Suport AOC

  8. No em puc registrar, em dona l’error:

    “Ho sentim!
    No s’ha pogut completar l’alta
    Error realitzant la consulta, si us plau torneu a intentar-ho. Si el problema persisteix poseu-vos en contacte amb Suport.”

    I necessito fer una gestió.

    Com ho puc fer?

    Gràcies

    1. Hola Ariadna,

      Si el problema persisteix si us plau obre una petició de suport a través de l’opció que trobaràs en el marge superior dret de la pàgina, per tal que des del Centra d’Atenció a l’Usuari puguem revisar l’error.

      Atentament,

      Suport AOC

    1. Hola Glòria,

      Per revisar l’error que t’apareix si us plau obre una petició de suport a través de l’opció que trobaràs en el marge superior dret de la pàgina.

      Atentament,

      Suport AOC

  9. Buenas,
    He ido a hacer el registro sin certificado digital y desde el intento 1 me ha dado el mismo error de “No se ha podido completar el registro” y el error me sale mi DNI el cual está escrito correctamente. Ya llevo 3 o 4 intentos, 1 desde el móvil y los demás desde mi torre, y ni me ha pedido ningún CAPTCHA ni nada por el estilo…

    1. Hola Natalia,

      Para revisar el problema por favor abre una petición de soporte a través de la opción que encontrarás en el margen superior derecho de la página.

      Atentamente,

      Suport AOC

  10. el missatge d’error que em dóna l’aplicatiu: “Error realitzant la consulta, si us plau torneu a intentar-ho”. ho he intentat 3 vegades però l’error persisteix.
    gràcies

    1. Hola Jaume,

      Si us plau per revisar el cas obre una petició de suport a través de l’opció que trobaràs en el marge superior de la pàgina.

      Atentament,

      Suport AOC

CA ES EN