Motius d’error al registre en línia

El procés de registre en línia és molt senzill però es poden produir situacions en les què no es completi correctament. A continuació tens alguns dels possibles motius:

Error Possibles causes Proposta de solució
No he rebut l’SMS amb el codi idcat-sms_missatge No has posat correctament el número de telèfon mòbil. Confirma el número de telèfon i torna-ho a provar
L’operadora de telefonia que envia l’SMS ha registrat alguna incidència. Prova-ho més tard i, si el problema persisteix, consulta els canals de suport per obrir una petició
No puc completar el registre sense certificat digital idcat-sms_error Amb l’objectiu de mitigar el risc de suplantació de la identitat durant la fase de registre, s’ha limitat el número de vegades que un usuari pot intentar-ho, de manera que:

  • Després de 3 intents, en una mateixa sessió, independentment del NIF que s’informi a cada intent, el sistema demanarà un codi CAPTCHA per completar les operacions d’alta.
  • Després de 3 intents per un mateix valor del NIF, i durant 48 hores, el sistema demanarà el codi CAPTCHA per aquest.
  • Després de 5 intents per un valor donat del NIF, independentment de la sessió i del temps, es bloquejarà l’usuari associat, i el procés d’alta sols es podrà completar amb certificat digital o presencialment.
Fer el registre amb un certificat digital
  Fer el registre presencialment
Aquesta informació ha estat útil? NoSí
El 11% l'ha trobat útil (255 vots)
Millora aquest contingut

0 Comentaris

CA ES EN