Gestor d’usuaris

El gestor d'usuaris d'EACAT és la persona encarregada del manteniment dels usuaris de l'ens a la plataforma. S'encarrega d'efectuar les altes i baixes d'usuaris i de l'assignació de permisos als diferents serveis.

Una mateixa entitat pot tenir tants gestors d’usuaris d’EACAT com siguin necessaris. De fet, és molt recomanable que hi hagi al menys dos  per evitar que en períodes de baixa o vacances no hi hagi cap persona que pugui donar d’alta usuaris o assignar permisos a l’ens.

 

 

Com donar d'alta a un nou gestor?

Us podeu trobar amb les següents situacions, les quals requereixin designar un nou gestor:

  • El gestor anterior ha marxat i no teniu cap gestor operatiu a l'EACAT
  • El gestor actual marxarà en breu de l'entitat
  • L'únic gestor operatiu de l'ens està de vacances
  • Voleu més d'un gestor

A) El propi gestor d'usuaris

El propi gestor d'usuaris pot donar d'alta altres gestors des de la pestanya "Configuració" d'EACAT situada a la part superior dreta.

Un cop dins, anar a l'apartat "Usuaris", cercar l'usuari i des de l'apartat "Assigna servei" cercar el servei "Designació de gestors d'usuaris" i a continuació assignar el rol "Rol de gestor d'usuaris"

RolGestor

B) No disposeu d'un gestor d'usuaris operatiu a l'organisme

En cas que no disposeu d'un gestor d'usuaris operatiu a l'organisme, des del Consorci AOC podem donar d'alta aquell usuari que vulgueu que desenvolupi aquestes tasques. Podeu enviar-nos el nomenament a través de la tramesa específica “Notificació nou gestor d’usuaris d’EACAT” de l'EACAT (cal que algun usuari disposi de permisos de signatura del servei “CAOC – Sol·licitud de serveis”.

La tramesa de nomenament d'un nou gestor es troba a l'apartat Tràmits > Prestador Consorci AOC > Sol·licitud Serveis AOC > Notificació nou gestor d'usuaris d'EACAT.

També ens ho podeu enviar mitjançant una tramesa genèrica adreçada al Consorci AOC.

C) A través de la instància genèrica de l'AOC

En cas de no disposar de permisos a EACAT per enviar una tramesa de notificació de nou gestor d'usuaris, podeu enviar-nos una instància genèrica a través de la nostra seu electrònica (requereix signatura electrònica) .

Caldrà annexar un document que contingui el nom de l'ens i les dades del gestor que cal donar d'alta (nom i cognoms, NIF amb lletra, correu-e)

D) Sol·licitud d'un nou gestor d'usuaris en paper

En cas d'enviar-ho en paper, cal tenir present que el document que s'enviï ha de contenir les dades de la persona que cal donar d'alta com a gestor (Nom i Cognoms, NIF amb lletra, correu electrònic de contacte)

L'adreça on enviar-ho és la següent: Consorci AOC, Tànger, 98 - 08018 Barcelona 22@ Edifici Interface.
Un cop realitzada l'alta del nou gestor, aquest rebrà un correu electrònic del Consorci AOC amb les dades d'usuari i informació relativa a la gestió d'usuaris.

El gestor no recorda la contrasenya

Es pot intentar recuperar la contrasenya a través d'EACAT,  Consultar FAQ: No recordo la contrasenya d'accés. Es pot recuperar?

Si en intentar demanar una nova contrasenya, el sistema indica  "El NIF i l'adreça de correu electrònic no estan vinculats" és que hi ha alguna errada en les dades introduïdes.

Us podeu trobar amb dues casuístiques:

  • Disposeu de certificat digital: En aquest cas podeu accedir a la plataforma amb el certificat i visualitzar les dades que consten en el vostre usuari, des de l'apartat "Configuració">El meu Espai i modificar les dades
  • No disposeu de certificat digital: Si existeix un altre gestor a l'ens, aquest, pot modificar les dades que calguin a l'usuari per a que aquest pugui reestablir la contrasenya, des de la pantalla inicial.

Si les dades són correctes o no disposeu de certificat o d'un altre gestor a l'ens, contacteu  amb el Centre d'Atenció a l'Usuari del Consorci AOC per a que s'estudiï la manera de facilitar una solució alternativa.

Aquesta informació ha estat útil?
Sí
NoNo
El 100% l'ha trobat útil (2 vots)
Millora aquest contingut

0 Comentaris

    CA ES EN